|
Debat forum |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||||||
torbenan
Bruger Oprettet: 12-Maj-2014 Sted: Kbh Status: Offline Point: 124 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Oktober-2019 kl. 16:23 |
|||||
Er det ikke ved at være på tide, at Recorder.dk overvejer debat teknologien. Nedenstående er et eksempel på, at svar på svar opbygningen gør det ret uoverskueligt. 90% af indholdet er gentagelser. PS. Jeg har ikke noget forslag til, hvordan det burde være - jeg ved bare at jeg løber sur i det.
Nu var mit svar et forsøg på sarkasme. Men HeartWare har valgt at hænge sit hat på, at det er 400 kanaler samtidigt til samme husstand, og ikke 400 forskellige, der ser hver én kanal. |
||||||
Flippo
Guld medlem Oprettet: 04-Januar-2018 Status: Offline Point: 1414 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Nu er der jo normalt firkanter omkring svarene, så de giver fint mening.
|
||||||
CARS10
Guld medlem Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Nej, det er pisseiriterende med de lange citater, man kan da bare skrive hvem man svarer. @CARS1O feks.
carsten |
||||||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Eller man kan slette alle unødvendige citater, og kan lade den man vil svare stå tilbage.
|
||||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19464 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Teknologien fejler intet, det er brugerne der er dovne...... Klaus
|
||||||
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Det er utroligt besværligt på en mobil Og på det her debat Forum er det endnu være, hvis du prøver at redigerer et indlæg, så kommer der alle muligt koder over det hele |
||||||
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
||||||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Måske bøvlet på mobiltelefon. Jeg bruger som regel iPad, (dog på telefon lige nu). Det her med koder over det hele kan jeg ikke genkende, på trods af at jeg har redigeret flere indlæg. Edit: Skulle lige prøve at redigere dette indlæg....
Redigeret af kaizer - 08-Oktober-2019 kl. 20:11 |
||||||
bphhm
Guld medlem Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1144 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Synes det fungerer fint på f.eks. Hardwareonline.dk hvor hvert indlæg har et nummer man så kan referere til. F.eks. #4
|
||||||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Det er lidt svært for Recordere at rette fejl40
|
||||||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||||||
HeartWare
Guld medlem Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4800 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Det er det, jeg gør... |
||||||
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
||||||
lunddal
Guld medlem Oprettet: 09-Februar-2006 Sted: Danmark Status: Offline Point: 8580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Ja, det er bøvlet på en mobil. På computer tilretter jeg som regel svaret. |
||||||
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 775 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||
Forummet kunne også pakke alle undercitaterne sammen, og kun vise dem ved tryk på en knap.
|
||||||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |