|
Amazon Music HD / Ultra HD |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
kamajoka ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2013 Sted: Horsens, Danmar Status: Offline Point: 119 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Oktober-2019 kl. 11:51 |
Hej.
Nogen der har en idé om hvornår Amazon Music HD / Ultra HD bliver tilgængeligt i Danmark. Har prøvet at starte 90 dages fri trial, men kan ikke vælge Danmark i listen over tilgængelige lande. Kunne være interessant at prøve som billigere alternativ til Tidal HiFI.
|
|
Stereo: NAD M33 * JBL4349 * 2 x Arendal Sub 2 * Rega RP40 * * Cambridge 840C
Surround: Yamaha RX-A2080 * Klipsch RP 5.2.4 * Philips 65pusS8102 * ATV4K * Epson EH TW-5000 / Hivilux 100" lærred |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
VPN ind på trial link, opret via en US Amazon account, med tilknyttet internationalt betalingskort, og så er du kørende.
http://www.amazon.com/music/unlimited/hd
Jeg har pt. Amazon Music HD på iOS, Sonos, BlueSound Node2 samt Android, uden problemer. Ingen behov for VPN efter oprettelse. |
|
![]() |
|
kamajoka ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Januar-2013 Sted: Horsens, Danmar Status: Offline Point: 119 |
Nu er jeg ikke ret bekendt med vpn men har fået installeret en free vpn. Når jeg så skal oprette en konto, bliver jeg også bedt om billing address.
Hvad gør jeg her? Kan man undgå dette punkt eller skal der blot indtastes fiktiv US adresse?
|
|
Surround: Yamaha RX-A2080 * Klipsch RP 5.2.4 * Philips 65pusS8102 * ATV4K * Epson EH TW-5000 / Hivilux 100" lærred |
|
![]() |
|
Jever ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Udfyld med fiktiv adresse.
Redigeret af Jever - 11-Oktober-2019 kl. 20:03 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Hvad er prisen efter de 90 dage gratis adgang?
|
|
![]() |
|
Du får også brug for en US Apple konto, for at få fat i iOS app.
Android version kan bare downloades som *.apk. Sonos og BlueSound aktiveres fint igennem deres apps, dog skal Sonos land ændres til US før Amazon dukker op, BlueSound kræver ikke noget specielt setup. |
|
![]() |
|
14,99$....Lige over 100,- kr. om måneden omregnet til danske.
|
|
![]() |
|
Super - tak.
Det skal prøves her i weekenden. Jeg har Bluesound så det bør så ikke give yderligere udfordringer.
Redigeret af kamajoka - 11-Oktober-2019 kl. 20:18 |
|
|
![]() |
|
ReneS ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-Marts-2014 Sted: Børkop Status: Offline Point: 113 |
Hvilket betalingskort bruger i for at få det til at fungere?
|
|
![]() |
|
Jeg har lige prøvet med Visa og det lykkedes ikke for mig. Skriver at jeg skal benytte et internationalt betalingskort.
|
|
|
![]() |
|
Jeg har med succes brugt MasterCard, men man skal huske at åbne kortet op for den region man skal bruge.
|
|
![]() |
|
Xstatic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 166 |
Jever, tak for dine tips her!
Hvis du også har oprettet en US Apple konto, og med den har hentet ios appen, kan du så bruge den sammen med de øvrige apps som er hentet via din dk konto (forudsat at du bruger en dk konto som primær)? Super ærgeligt det ikke er launchet i dk endnu, så jeg er ekstremt motiveret for at prøve amazon music af.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |