|  | 
| KODI vs. SPMC på Shield TV | 
| Besvar   | 
| Forfatter | |
| ChristianTT   Guld medlem   Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Emne: KODI vs. SPMC på Shield TV Sendt: 27-Oktober-2019 kl. 18:12 | 
| 
   Hvordan er det nu med de to varianter. Er det noget med at KODI ikke understøtter ATMOS eller HDR, eller er det blevet fixet i nyere udgaver. Grunden til jeg spørger er at min Scraper i SPMC driller mig, så jeg overvejer at bruge KODI i stedet /Christian				
 | |
|  | |
| Ersgaard   Bruger     Oprettet: 19-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 143 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 27-Oktober-2019 kl. 18:34 | 
| Hej. HDR understøttes i Kodi på Shield, jeg ved ikke med ATMOS. Hoppede selv fra SPMC til Kopi, da de stoppede med at opdatere, selvom jeg bedre kunne li' SPMC's brugerflade. /Ersgaard | |
| 
     /Ersgaard
     | |
|  | |
| Nagash   Guld medlem   Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 27-Oktober-2019 kl. 18:36 | 
| 
   Atmos er ikke noget der skal "understøttes" i afspilleren. Blot den kan bitstreame og det kan Kodi.
    | |
|  | |
| ChristianTT   Guld medlem   Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 27-Oktober-2019 kl. 19:41 | 
| 
   OK, tak skal i have. Jeg prøver mig lidt frem med KODI
    | |
|  | |
| sokken   Guld medlem   Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 662 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 27-Oktober-2019 kl. 21:12 | 
| 
   Mangler Kodi ikke Dolby Vision? 
    | |
|  | |
| Nagash   Guld medlem   Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 27-Oktober-2019 kl. 22:10 | 
| 
   Shield mangler DV i nuværende model. Det kommer i den nye model der kommer her om et par dage.
    | |
|  | |
| sokken   Guld medlem   Oprettet: 28-Februar-2005 Status: Offline Point: 662 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 27-Oktober-2019 kl. 22:22 | 
| 
   Troede det var Kodi det var galt med. Nå men så kan det være jeg skal kigge på den nye shield når den engang kommer  | |
|  | |
| Nagash   Guld medlem   Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |  Funktioner  Tak(0)  Citér  Svar  Sendt: 28-Oktober-2019 kl. 01:07 | 
| 
   Det skulle ikke være en begrænsning i software, men i hardware. Netflix app'en kan heller ikke vise DV på Shield, men det skulle den også få på den nye.
    | |
|  | |
| Besvar   | |
| Skift forum | Forum-tilladelser  Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |