recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Pioneer KRP-500M plasma TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Pioneer KRP-500M plasma TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
MortenCombat Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenCombat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Pioneer KRP-500M plasma TV
    Sendt: 27-Oktober-2019 kl. 21:11
Pioneers topmodel med referencepanel: det bedste plasma TV der er produceret. Sælges udelukkende fordi jeg har købt et større TV. Købt 2008, meget velholdt og i god stand. Inkl. original fjernbetjening og vægbeslag. Der medfølger ingen fod til TV'et. Bemærk, at TV'et er en monitor dvs. det har ikke indbygget tuner eller højttaler. Skal afhentes (2300 København S).

Pris: 1000,-

Solgt.

Redigeret af MortenCombat - 09-November-2019 kl. 22:09
"Oh, and the 3D? For an extra charge you get to wear glasses that make it look like it was shot where the sun don't shine."
- Roger Ebert
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Point: 5286
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2019 kl. 22:25
Oprindeligt skrevet af MortenCombat MortenCombat skrev:

Skal afhentes.
 Wink
Mvh. JørgenT
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenCombat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2019 kl. 17:06
Oprindeligt skrevet af JørgenT JørgenT skrev:

Oprindeligt skrevet af MortenCombat MortenCombat skrev:

Skal afhentes.
 Wink

God pointe, takker Smile

Tv'et befinder sig i 2300 København S.
"Oh, and the 3D? For an extra charge you get to wear glasses that make it look like it was shot where the sun don't shine."
- Roger Ebert
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Oktober-2019 kl. 17:21
Har lige hentet et KRP-500a igår aftes der blev solgt herinde for 700,- , det fik ekskonen.
Har også selv et KRP-500a - men måske jeg kunne bruge en ekstra KRP-500m monitor et sted... 
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenCombat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2019 kl. 13:05
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Har lige hentet et KRP-500a igår aftes der blev solgt herinde for 700,- , det fik ekskonen.
Har også selv et KRP-500a - men måske jeg kunne bruge en ekstra KRP-500m monitor et sted... 

Hvis du vil passe godt på tv’et for mig Smile, så kan jeg godt gå med til 700,-. Interesseret?

Redigeret af MortenCombat - 30-Oktober-2019 kl. 13:06
- Roger Ebert
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-November-2005
Point: 6822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spawn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Oktober-2019 kl. 17:57
Hej Morten, ja er interesseret, er stor KRP plasma fan, så jeg skal nok passe godt på det og hvis vi kan enes om 700,- og skærmen ikke fejler noget, så er jeg på (selvom jeg allerede har 2 i forvejen lol )  :)
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MortenCombat Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Oktober-2019 kl. 11:56
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Hej Morten, ja er interesseret, er stor KRP plasma fan, så jeg skal nok passe godt på det og hvis vi kan enes om 700,- og skærmen ikke fejler noget, så er jeg på (selvom jeg allerede har 2 i forvejen lol )  :)

Det lyder godt, jeg har behandlet TV'et rigtig godt og det fejler intet (og det gør også lidt ondt at skulle sige farvel til det). Jeg sender PM.
- Roger Ebert
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu