|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
kong ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 178 |
![]() Sendt: 21-December-2006 kl. 13:20 |
Hej /kong |
|
![]() |
|
tjakobsen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
![]() |
Nu ved jeg selvfølgelig ikke om det har noget med hinanden at gøre, men jeg har lagt mærke til det på 3+ hvor billedet opdateres meget langsomt (lyden kører fint) - og det er på mit gamle CRT TV, så jeg tror umiddelbart ikke, at det er dit TV. Vi har dog ikke Stofa, men noget lokalt. |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12437 |
![]() |
kong, har du husket at slå alle billed-'forbedrings' tingene fra? ALT det stads skal væk.
|
|
![]() |
|
kong ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 178 |
![]() |
Det tjekker jeg lige og vender tilbage. /kong |
|
![]() |
|
![]() |
Jeps de er slået fra,det ses tydeligt på Dr.Phills skaldede isse og pande det er som om rynkerne ikke rigtigt følger med hvis i forstår. /kong |
|
![]() |
|
enand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Status: Offline Point: 819 |
![]() |
Hej Kong Det har osse været oppe at vende på Hifi4all uden at blive løst. Det er lidt uklart. Jeg synes det ligner et overstyret signal, så jeg vil gøre et forsøg med at dæmpe det. Jeg har det dog kun, når min digitale tuner står til at sende RGB så for nærværende kører jeg med noget andet. Mvh. |
|
![]() |
|
![]() |
Ok,så er jeg ikke den eneste der har lagt mærke til det.Det er dog kun på Tv3 jeg har observeret det.
Mvh |
|
![]() |
|
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
![]() |
Jeg havde samme problem med dr. Phil og andre ansigter. Nu har jeg slået diverse filtre fra og det hjalp betydeligt. Samtidig har jeg købt et antenne-kabel fra Hifiklubben - det løfter altså billedet i en positiv retning. Dog er det det sygt at man skal betale den pris ( har returret på det -Morten |
|
![]() |
|
MortenKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 751 |
![]() |
hovsa glemte lige det her : http://www.hifiklubben.com/DK/Produkter/Kabel/Div_kabel/adap tor/QED_Qunex_R-VR_kabel_.htm |
|
![]() |
|
TheBig.... ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 204 |
![]() |
Hej, det er en Plasma skærm du har, jeg havde en Hitachi plasma skærm der også gjorde det samme, jeg prøvede alt ingenting hjalp, skød den af igen. måske plasma skærme ikke er så gode som der skrives. Jeg hælder mest til at købe en LCD skærm nu. Plasma er for besværlige at have og at bruge, er sarte.
|
|
![]() |
|
enand ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2006 Status: Offline Point: 819 |
![]() |
Jeg havde problemet i langt større grad på en lcd skærm - derfor skiftede jeg til plasma. Jeg tror ikke det har med dén del at teknologien at gøre. Jeg tror det enten er nogle filtre eller at signalet er for stærkt. Mvh. |
|
![]() |
|
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
Tror mest det skyldes et dårligt signal fra tv stationen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |