|
Eurosport skal have Tizen 3+ |
Besvar ![]() |
Side 123 8> |
Forfatter | |
Onaj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 196 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-November-2019 kl. 14:55 |
Købte i 2016 til black friday et Samsung ue65ks9005 (t-jzmdeuc-1241.5)
Har hidtil været super glad for Samsungs Smart del, det har spillet maks. Lige indtil fornyligt.
Først forsvandt Twitch TV uden videre. Okay, det var til at leve med.
Men nu dur Eurosport player ikke mere på Tizen ældre end Tizen 3+....
Det vil sige samtlige Samsung TV fra før 2017 så vidt jeg kan se. Jeg har skrevet til slamsung, så må vi se hvad de melder tilbage med og om de melder tilbage..
Det er sgu lidt ufedt at et så dyrt TV forældes så forholdsvis hurtigt, valgt netop det TV pga den fede Smart tv del.
Har selvfølgelig koblet PC og alt muligt andet hejs til TVet men det er nemmere bare at vælge en app på TV fremfor at skulle hive keyboard/mobil/speciel remote frem hver gang man vil skifte til Eurosport..
Nu skal jeg ud og kigge på noget smart modul at kaste bagpå. Det bliver nok en Chromecast til BF d.27/11.
Så kan jo altid sige til frk. google hun skal vise noget sports TV (europort..) og slukke tv så det ikke helt bad.
Syntes lige jeg ville ud med det... piv piv. ;-)
![]() Redigeret af Onaj - 12-November-2019 kl. 14:58 |
|
Reklame on:
www.recordere.dk /bm-radio.dk Kan varmt anbefales. Reklame off: |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Smart TVer er ikke så smarte så længe, det er noget man må leve med, efter et par år så begynder det at knibe med de funktioner det har, sådan har det altid været.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Onaj ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 196 |
Well okay, den havde jeg ikke set 😁
|
|
Reklame on:
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det smarte ligger i en Streaming boks, enten til Android eller iOS.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
Som desværre også forældes. Vil man være sikker bør man vælge en PC. Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19648 |
Som også forældes...... Klaus
|
|
![]() |
|
Furry ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1094 |
Det er derfor man skal købe et tv og tilføje et Apple TV.
Så vælger man bare Av kanalen og kan vælge apps med den fjernbetjening der følger med tv |
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
![]() |
|
Ja, som jeg skrev, det smarte er i en Streaming boks.
|
|
|
|
![]() |
|
Som jeg skrev så har jeg alle mulighederne tilsluttet allerede, det bare træls at noget så dyrt forældes kort efter det 3 år. Er fuldt ud klar over der er en begrænset levetid på den slags!
Vil dog straks sige at ALT andet kører perfekt, inkl. Viaplay, Netflix, DR, Youtube, PC, HDMI stick, Nas, osv osv. Det er kun Eurosport som har bailet ud og ikke gider lave deres app til ældre versioner af Tizen 3+ os. (samt twitch..) Jeg kommer på intet tidspunkt til at købe noget som helst der står Apple på, sådan har det været i over 30år+ så det tror jeg ikke lige jeg ændre på lige med det samme ;-) Anyhow, det var mest et piv over Eurosport, Samsung kan jo reelt ikke gøre for Eurosport er lidt svage og ikke vil supportere en bredere kundeportefølje. Det er ikke utænkeligt jeg finder en anden måde at se fodbold på og opsiger mit ret dyre abonnement på Eurosport, når nu de skal gøre det mere besværligt. Der er jo massere af andre streaming "tjenester" der streamer nøjagtigt samme kampe.. Redigeret af Onaj - 12-November-2019 kl. 18:05 |
|
Reklame on:
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19648 |
Tjah, din æbleskræk afholder dig fra en god oplevelse - det syntes jeg er dumt. Ikke mindst fordi AppleTV fungerer superfint uden man behøves at have andre Apple produkter. Klaus
|
|
![]() |
|
Det skal du da have lov til at mene.
Jeg har dog ingen æbleskræk og har intet at udsætte på deres produkters kvalitet på nogen måde, tværtimod det er virkeligt godt skruet sammen, gode materialer osv osv. Når jeg boykotter virksomheder fordi de går imod min politiske/moralske opfattelse af hvordan jeg mener de bør være så kan jeg jo ikke også begynde at kaste penge efter dem. Det lidt dumt efter min mening ![]() Dog vil jeg sige at Apple´s "miljø" er låst alt alt alt for meget ned, der er alt alt alt for få muligheder for at selv opfinde noget og tilføje eller stå på et communities skuldre og bruge deres genialiteter. Det har Apple sikret ikke er muligt. Jeg elsker at lege med indstillinger og skrue løst på alt muligt, jeg ville DØ af kedsomhed efter 5 minutter med IOS osv. Men så er det heldigt at der er så mange andre steder jeg meget hellere vil lægge mine penge. ![]() Redigeret af Onaj - 12-November-2019 kl. 18:34 |
|
Reklame on:
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5037 |
Desværre tror mange det kun er Apple der er sådan, men...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 8> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |