|
Nye trådløses høretelefoner |
Besvar |
Forfatter | |
Furry
Guld medlem Oprettet: 07-Maj-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1087 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 22-November-2019 kl. 12:08 |
mine nuværende Boses 33 II er slid op så nu er spørgsmålet bare om jeg skal vælge Sonys WH-1000XM3 Boses 700 eller fortsætte med et par nye Boses 35 II |
|
Fra fulde børn skal man høre sandheden
|
|
Dorf
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
|
Når du er i den prisklasse så bør du også kigge på de nye headphones fra Technics.
Jeg har ingen erfaringer med dem men hvis jeg skulle investere i et nyt par så ville jeg give dem en chance. https://www.technics.com/us/products/headphones/wireless-stereo-headphones-eah-f70n.html |
|
Jamic
Super bruger Oprettet: 08-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 464 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ville også overveje panasonic rp-hd605
Især hvis lydkvalitet vægter højere en Noise cancelling. Bose og Sony er vist bedre til NC, men mit indtryk er at Panasonicen lyder bedre. Jeg har dog kun prøvet Bose og Sony kortvarigt og ikke Bose 700, men er meget tilfreds med Panasonic. Til mit hovede havde de også en bedre pasform. Panasonic'en er ikke nær så populær som de andre, så den kan også sommetider findes til en rigtig skarp pris. Technics der er nævnt ovenfor er muligvis en videreudvikling af Panasonic. Interfacet med knapper ser nærmest identisk ud med Panasonics. Mvh. Jacob
Redigeret af Jamic - 22-November-2019 kl. 17:42 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |