|
Hvor kan jeg prøve AirPods Pro |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 03-December-2019 kl. 13:53 |
||
Jeg ville gerne have sådan et sæt, men da mine ører er lidt for sig selv, så kunne jeg godt tænke mig, at finde et sted, hvor jeg kan prøve dem, for at se om de passer i mine ører. Er der nogen som kender sådan et sted?
Redigeret af Flemming Larsen - 03-December-2019 kl. 13:54 |
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
De er jo lidt som alm. in-ears høretelefoner, der kommer med 3 størrelser og ikke som alm. airpods.
|
|||
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24766 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Ja, det ved jeg godt. Det er desværre ikke alle typer, som lige passer, så vil gerne afprøve inden køb.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 964 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du skal nok finde en ven/bekendt du kan prøve hos.
Kan ikke forstille mig en forretning vil lade dig prøve dem, hvilket også vil være ekstremt uhygiejnisk, hvis du nu ikke køber dem du prøver...
|
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Det er vel ikke anderledes, end når der er forskellige andre mærker i de forskellige butikker, som godt kan prøves. Kender desværre ikke nogen, som har dem.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 804 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
min kone prøvede samtlige i Hifiklubben uden problemer...
Det er da bare at spritte dem af - hvis du kan sidde på offentlig toilet/handle ind med indkøbsvogn/bruge din mobil/osv så er det altså ikke ulækkert at få ørepropper der sprittet af ;-)
|
|||
Deschain
Guld medlem Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 964 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Virkelig? Det svarer jo lidt til at man også lige kan prøve et mund (eller anus..) termometer inden man køber det
|
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Hvad, har du aldrig afprøvet et termometer inden køb?? Det får jeg konen til hver gang. Skulle jo gerne virke.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Netop. Jeg kan ikke se problemet.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
AnyFellow
Bruger Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 100 |
Funktioner
Tak(0)
|
||
Du bestiller dem online. Så kan du pakke dem op, prøve dem og returnere dem, hvis du ikke kan bruge dem.
|
|||
Deschain
Funktioner
Tak(0)
|
||
Der er en øget risiko for mellemøre betændelse, svamp, m.m. hvis man deler øretelefoner. Og nej, det er ikke nok bare at tørre dem af med sprit.
Men, det er da op til den enkelte at tage den risiko Jeg arbejder med høreapparater og ved hvilke risici der er.
|
|||
Flemming Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
||
Er du sikker på det? Jeg har nemlig kigget hos elgiganten, og der er de undtaget.
|
|||
Mvh
Flemming Larsen |
|||
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |