|
S: DLS R55 højttalersæt SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12375 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-December-2019 kl. 03:27 |
Et sæt virkeligt vellydende og velholdte svenske højttalere sælges. Standen er ikke helt perfekt, men brugssporene er få og små. Jeg er første ejer, men de stod vist i butikken et godt stykke tid før jeg købte dem.
Kan høres før køb. Prisen er ikke til diskussion. ![]() ![]() 1000,- Redigeret af Naiera - 29-Februar-2020 kl. 14:11 |
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12375 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg kan ikke finde frontstoffet ![]() Redigeret af Naiera - 12-December-2019 kl. 16:13 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19655 |
Det sidder vel ikke i den indbyggede holder på bagsiden?
Fed højttaler...... Klaus
|
|
![]() |
|
Nej
![]() Jeg vidste ikke engang at de her havde sådan nogle, før jeg tjekkede i dag ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Bump.
|
|
![]() |
|
Prisfald
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |