|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
mummifar ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-November-2006 Status: Offline Point: 152 |
![]() Sendt: 20-December-2006 kl. 22:19 |
|
Godaften Her til aften læste jeg at priserne på LCD TV i 2007 vil falde drastisk. Er det rigtigt? Vil TV som Toshibas billigere modeller, f.eks. 32WL66Z, også falde i pris? Jeg smider også lige et link til artiklen, så I selv kan læse den, hvis I ikke allerede har gjort det Vamós! |
||
![]() |
||
TheBig.... ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 204 |
![]() |
|
Måske der skal ventes lidt endnu med at købe en skærm, de skriver jo at kvaliteten af skærmene ikke er for god endnu, og når de samtidig falder, måske billige skærme til sommer.
![]() |
||
![]() |
||
lrev ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2012 |
![]() |
|
Ja-og venter du et år yderligere,så er de blevet ENDNU billigere-og bedre lrev |
||
Pioneer 507XD,M.Audio R250,sub.XTZ 99W 10.16,JVC DR-MH300,HI-FI:ProAc Response 1sc,,Amp.Sony ES,CD Sony ES.
|
||
![]() |
||
Benton ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-April-2006 Status: Offline Point: 571 |
![]() |
|
lige præcis ![]() |
||
Pioneer VSX-921, 5.1 Monitor Audio Silver/Radius 90. Samsung PS50C7705, Netgear WNDR3700, Synology DS211,AppleTV 3, WDTV Live.
|
||
![]() |
||
kong ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 178 |
![]() |
|
Det kan da godt være at priserne vil falde,da myndighederne har været på visit hos et par af de store fabrikanter,pga mistanke om noget kartel halløj og kunstigt oppustede priser.Stod på text tv her i denne uge. mvh |
||
![]() |
||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
|
Venter man lidt længere, sker samme udvikling vel også for Plasma skærme. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
![]() |
||
jackyl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 192 |
![]() |
|
men venter man for længe er det nok ikk lcd man skal ha
![]() |
||
allan
|
||
![]() |
||
TheBig.... ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 204 |
![]() |
|
Som jeg også skrev. "de skriver jo at kvaliteten af skærmene ikke er for god endnu," Så kvaliteten bliver jo også bedre, der er mange gevinster ved at vente, så vigtig er en tv skærm heller ikke. Mine penge brænder ikke i min lomme for at blive fyret af på noget som reelt ikke er godt nok endnu, for at fyret 15-20.000 af på en skærm med mange mangler, er ikke lige det jeg har lyst til. Surt at have givet 20.000 for en skærm, der kan købes for 10.000 idag, men sådan er det med teknologi. Og nu er der jo kommet den næste generation af panels, så der kan hentes lidt mere for pengene.
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 9 ![]() -- ![]() Oprettet: 30-November-2005 Status: Offline Point: 2048 |
![]() |
|
Hvorfor ikke vente 50 år.....der vil jo alligevel komme noget der er bedre år efter år. Hvis man vil have noget må man betale det, det koster, og så glæde sig over det. Hvis man venter på det ultimative og til en billig penge, så kommer man sgu til at vente læææænge. Jeg købte mit Sony-LCD i februar 2006 til 16.999 kr. og jeg overvejer allerede så småt at "smide det på lossepladsen" om et par år. Men elektronik er jo også den dårligste investering næstefter sydamerikanske statsobligationer. |
||
![]() |
||
Mollerup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 566 |
![]() |
|
Jeg købte et PV 60 på fælleskøb for 14.500.-, det koster 11.500,. i dag, men det ved man jo når man køber et helt ny TV, mit gamle TV et Grundig 36" CRT kostet 25.000.- og jeg solgte det for 5.000.- efter 4-5 år, så det er ikke noget nyt at tv falder meget i pris, jeg regner med at købe et Panasonic TH50PZ600 1080P i 2007, der får jeg nok ikke mere end en 7-8.000 for mit PV60
![]() |
||
![]() |
||
![]() |
|
Nu er der forskel på at vente op til en ½ år, og så 50 år.
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9441 |
![]() |
|
Du forventer måske at kvaliteten er meget bedre om ½ år ?
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |