|
Hvordan oploader man et billede ? |
Besvar | Side 123 5> |
Forfatter | ||
M.E
Ny bruger Oprettet: 18-December-2019 Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 19-December-2019 kl. 12:30 |
|
Hvordan oploader man et billede og indsætter det i et indlæg ved brug af iPad... ?
Jeg har prøvet at klikke på billede ikonet i formateringsmenuen, men det er tilsyneladende kun muligt at indsætte webadressen til et billede. Jeg har også prøvet at kopiere billedet ind i indlægget. Det går i første omgang fint. Men når man så klikker på publicer, så forsvinder billedet igen.
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis billedet er større end 1 Mb, så kan det ikke bruges. Det uploades først til filer, derefter kan det hentes derfra og sættes ind. |
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
M.E
Ny bruger Oprettet: 18-December-2019 Status: Offline Point: 8 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvordan oploader man det til filer... ?
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Vælg fil, og Upload den.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
bulk_
Junior bruger Oprettet: 23-September-2017 Status: Offline Point: 37 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Er der en der kan vise hvordan man uploader billede (så den vises i tråd) , for jeg kan heller ikke se den der upload fil nogle steder når jeg har trykket på det grønne træ. Fandt denne tråd men den afhjap ikke problemet. Jeg bruger google crome og har os prøve microsoft edge og det hjalp desværre heller ikke. |
||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
over hvor du skriver teksten klikker du podet sidste ikon skrå pil.
Hermed udvides menuen og nu kan du vælge billede ikonet
|
||
bulk_
Junior bruger Oprettet: 23-September-2017 Status: Offline Point: 37 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den har jeg trykket på (den skriver "fuldt redigeringsbillede" ) og så vælger jeg billede iconet (det billede med det "grønne træ"). og så popper der et nyt vindue op og der står "billedgenskaber" sti: /uploads/public , og billedets webadresse http:// der er ingen steder står upload billede. |
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Billedet skal først komprimeres - haves der en Facebook-konto, så kan du oprette et opslag, kun du kan se. Upload så billedet dertil, og slå opslaget op. Download billedet fra Facebook igen. Billedet er nu komprimeret til nogle KB.
Klik på Indsæt billede-ikonet i forum-editoren Klik på Vælg fil Find billedet i Overførsler-mappen, hvis du brugte Facebook-finten til komprimeringen - billedet har så fået en navneændring til en masse tal og bogstaver... Klik på Upload Lad beskeden om, at det er ved at blive uploadet til serveren stå en tid inden der klikkes på OK... Klik så på OK, nederst i billedeegenskaber- vinduet |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
indstillinger i venstre hjørne foroven, og filhåndtering.
|
||
mnielsen
Guld medlem Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2202 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Man bedes ligeledes bemærke, at man kun har 200 MB plads på Recorderes servere...
|
||
kaizer
Guld medlem Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2346 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det lyder simpelt... Hvad blev der af Kopier billede - Sæt ind? |
||
mnielsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Som du kan se i M.E.'s første indlæg, så er det prøvet.
|
||
Besvar | Side 123 5> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |