|
"Tillad alle cookies" HELE tiden |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-December-2019 kl. 16:23 |
Jeg får den, hver gang jeg klikker på noget?
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det lyder mystisk ![]() Skiltet skulle gerne forsvinde igen hvis der trykkes 'accepter'. Altså med mindre der er problemer med at skrive cookies på browseren, for denne 'accept' er også en cookie. /Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
oplever det samme på min iPad. Har prøvet slette alle cookies også, for at se om det hjalp. Dog uden held.
Det er pænt irriterende.
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Ja pisse irriterende. ![]() ![]() @ Lars - Mener det er rettet en gang, og er kommet igen. Jeg benytter Windows 7. Redigeret af Peter Pan - 21-December-2019 kl. 08:11 |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
nesager ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-November-2006 Sted: Nordvestjylland Status: Offline Point: 1854 |
Det samme sker her , bruger Firefox og Win 10 |
|
![]() |
|
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2242 |
Og ligeså her. Og rullepanelet forsvinder/kommer igen.
Windows 10 - nyeste version Google Chrome - nyeste version Redigeret af mnielsen - 21-December-2019 kl. 10:50 |
|
![]() |
|
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
Det samme her... har også prøvet slette alle gemte data, men den bliver ved med at komme. Temmelig irriterende 👎
|
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
Hej Alle
Tak for indberetningerne. Vi kan se problemet på iPad nu. /Lars
|
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6251 |
Får den stadig... vender tilbage om et par dage
![]() |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Får den på både min telefon og pc, testet på flere forskellige browsere.
|
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
Lennon ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4858 |
Godt nok belastende . . !
|
|
Samsung PS63C7705
Samsung HDbox Pioneer LX86 Jamo D8 surround m SUB Nikon D7100 DELL 2408WFP skærm |
|
![]() |
|
mnielsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Maj-2017 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 2242 |
Også hele tiden her...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |