|
Nvidia & NAS ? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xalodogan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-August-2010 Status: Offline Point: 549 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-December-2019 kl. 12:30 |
Håber nogen kan hjælpe her.
Jeg har oprettet en bruger på min NAS samt Password. Derefter har jeg klikket på de drev som bruger må have adgang til (kun som læse) . Men min Shield vil ikke mounte drevene. Den melder om login fejlede. Skal man slå SMB til eller NFS til , eller er der noget helt andet jeg har overset. |
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4130 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ville nok bruge NFS. Da begge er linux systemer. For så er du sikker på det virker hele vejen
|
|
![]() |
|
JesperRou ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-August-2009 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 203 |
Jeg bruger NFS på mit setup, Shield/Oppo som trækker fra 3 forskellige Synology NAS.
|
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
hvis du bruger NFS på din shield, så er jeg ret sikker på at du skal slå din kode fra på din nas. Jeg har dog ikke fået til at virke på den måde. Så jeg bruger SMB tror jeg det hedder
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |