|
Kvaliteten af DAB - løft ultimo 2019? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
jbl
Super bruger Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Januar-2020 kl. 17:41 |
|
Jeg kan forstå at kvaliteten af DAB kanalerne ville få et løft ultimo 2019 (november / december).
Er der nogen der ved om den proces er afsluttet? For den er stadig frustrerende ringe, hvis I spørger mig...
|
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Uha, så må jeg hellere lade være med at spørge dig Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har spurgt DR for længe siden, men ikke fået svar på hvornår de får styr på den kraftige forvrængning.
|
||
jbl
Super bruger Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ok Boomer.
|
||
jbl
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er mere det ekstremt lave lydniveau og den manglede bas der undrer mig. Og så den tid det tager at skifte kanal naturligvis.
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det har jeg ikke problemer med.
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er vidst mere din modtager der er noget galt med? Klaus
|
||
jbl
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er i bilen. Tal for lydniveau er selvfølgelig relative, men for eksempel kan jeg sige at hvis en FM kanal i min bil står på volumen omkring 20-25, så skal den samme kanal på DAB op på 35. Og hvis det tager 1 sekund at skifte FM kanal, tager det måske 5 sekunder at skifte DAB kanal.
|
||
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7082 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
I min bil er DAB og FM ens i lyd niveau.
Kan faktisk ikke høre forskel på kvaliteten. Og skifter DAB kanal på 1 sekund. Måske din DAB radio er af ringe kvalitet Redigeret af hansie - 08-Januar-2020 kl. 20:51 |
||
jbl
Funktioner
Tak(0)
|
|
Måske. Jeg kan også prøve at spørge forhandleren om der findes en opdatering.
|
||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19465 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Med min fabriksmonterede bilradio i min VW Golf oplever jeg ikke det du skriver. Hvilken radio i hvilken bil? Klaus
|
||
Branchekender
Super bruger Oprettet: 20-Juni-2014 Status: Offline Point: 359 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er ikke tilfældigvis en Renault, du kører rundt i... for den fejlbeskrivelse har hørt før, og det var i en Renault med fabriksmonteret DAB radio.
Redigeret af Branchekender - 08-Januar-2020 kl. 21:57 |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |