|
Ændre indstillinger |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
crewealex ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2020 Sted: Thisted Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Januar-2020 kl. 11:03 |
Hvordan og hvor ændrer man indstillinger i ens browser, så en hjemmeside kan gå direkte videre til andre hjemmesider og hente date.
Det drejer sig om en samtykkeerklæring i forbindelse med et billån, som tages på nettet hos Nykredit Bank. Lige nu kan siden ikke hente data til kreditvuderingen efter jeg har logget på med NemId. siden tænker, men kommer ikke videre til næste trin. Så hvordan og hvor ændrer jeg mine indstillinger i browseren, så jeg giver tilladelse til dette?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der prøvet med en anden Browser.?
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
crewealex ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Januar-2020 Sted: Thisted Status: Offline Point: 16 |
Ja det er prøvet. Vil bare ændre indstillingerne.
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4863 |
Skal nok lige skrive hvilken browser hvis du vil ha hjælp.
|
|
![]() |
|
Det er Google Chrome
|
|
![]() |
|
Har brug for hjælp til at indstille Google Chrome, så det ikke blokere for hjemmesider eller muligheder for at hente data fra andre hjemmesider.
Men jeg er ikke så kendt i Google Chrome, så jeg har brug for hjælp til at ændre dette i indstillinger. På forhånd mange tak.
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4863 |
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
STOP NU - du har oprettet 3 tråde med samme information og folk prøver at hjælpe dig i dem alle. ![]() Hvis du har prøvet på en anden maskine og den også har problemet, så tyder det på at du skal have hjælp fra din bank.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Når du er på den hjemmeside, hvor du vil ændre indstillingen:
1. Tryk på hængelåsen (ved siden af webadressen)
2. Tryk på tandhjulet "Indstillinger for websites" 3. Gå til "Pop op-vinduer og omdirigeringer", ændres fra "Bloker" til "Tillad" Redigeret af miri - 13-Januar-2020 kl. 16:54 |
|
miri
|
|
![]() |
|
Jeg fik først hjælp for 35 min siden, så jeg har lov til at spørge. Du kan bare springe over tråden.
|
|
![]() |
|
Du fik nu hjælpen for næsten 5 timer siden i Privatlivs indstillinger, som stort set er det samme der kan indstilles som det du fik for 35 min siden. Lyder ikke som om du er den skarpeste kniv...
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
@ crewealex Munch har det med utidig indblanding på div. tråde. Redigeret af Peter Pan - 13-Januar-2020 kl. 21:56 |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |