|
Cayin forstærker |
Besvar |
Forfatter | ||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4697 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Januar-2020 kl. 17:46 |
|
Har kig på sådan en fætter her. Er der noget dårligt at sige om den? Og noget godt?
Redigeret af Munch - 25-Januar-2020 kl. 17:48 |
||
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den fik meget rosende ord af Hifi4all, da de testede den i sin tid. Bemærk at modellen kom på markedet for en del år siden. Du skal være opmærksom slidte kondensatorer, potmetre o.l.
Det er jo også vigtigt at vide, hvad den skal spille sammen med... Redigeret af Ukke - 25-Januar-2020 kl. 18:57 |
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er et sæt audiovector Mi3 Signature den skal drive. Hvordan ser jeg hvor gammel forstærkeren er?
|
||
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg går ud fra, at du køber brugt? Så kan du jo spørge sælgeren.
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det vil jeg naturligvis gøre, men uden kvittering, er det jo på tro og love.
Men mener du at forstærkeren vil være et godt match til højttalerne?
|
||
Guests
Gæst |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du kan prøve at bede om et serienummer og skrive til cayin efter alder. Det gjorde jeg til primare og fik svar dagen efter på en forstærker fra 2003 :)
|
||
Munch
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak! Det må virke.
|
||
kennethp
Bruger Oprettet: 29-December-2009 Sted: DK Status: Offline Point: 97 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har kørt med præcis samme setup for en del år siden, og jeg har kun gode minder derom. Køb løs hvis forstærkeren funger som den skal.
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |