|
Beholdes -Panasonic TH-42PX80E kan afhentes gratis |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Januar-2020 kl. 22:29 |
|
Jeg har et udmærket Panasonic TH-42PX80E til at stå ved Aarhus. Nu skal jeg bygge om, og der er ikke plads til det mere. Det vil gøre ondt på mig at køre dette TV på genbrugspladsen, så hvis nogen vil hente det, vil jeg være nærmest taknemmelig. Det står på fod, og du må gerne på en DVB-T tuner med.
Redigeret af ThomasP - 30-Januar-2020 kl. 22:05 |
||
![]() |
||
l'Blundt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2018 Sted: Hillewood Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvor i landet befinder det sig?
Emballagen, har du den?
|
||
Mvh. l'Blundt
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5362 |
|
![]() |
||
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
l'Blundt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2018 Sted: Hillewood Status: Offline Point: 163 |
|
Tak for svar, hehe :)
|
||
Mvh. l'Blundt
|
||
![]() |
||
ThomasP ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 473 |
|
Om jeg har emballagen? Så skulle jeg godt nok have meget plads
![]() Redigeret af ThomasP - 26-Januar-2020 kl. 21:47 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19821 |
|
Hey, har for en måned siden pakket mine forældres PX80E ud af original emballage, som det havde været pakker væk i, i næsten et år. Så nogen har (nå ja - havde) plads nok til original emballage ;-)
Mit Pioneer 427 står på garageloftet pakket ned i original emballage.... Som du selv skriver, så er PX80E stadig en okay billedfremviser - ikke mindst til den pris du sælger til! Klaus |
||
![]() |
||
JaAndersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 805 |
|
Hvis du på nogen måde kommer i nærheden af Aalborg, vil jeg gerne overtage det til mine unger :-)
|
||
![]() |
||
|
Desværre er der noget længere til Aalborg end til genbrugspladsen. Sorry.
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Online Point: 5362 |
|
![]() |
||
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
|
Jo, men der er efterhånden ingen genbrugsforretninger, der vil have TV'er. De fylder for meget og sælger for lidt. Til gengæld har konen besluttet, at vi skal beholde det lidt endnu.
Redigeret af ThomasP - 30-Januar-2020 kl. 22:04 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |