|
Amazon Prime |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
isteen
Guld medlem Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-November-2019 kl. 16:51 |
Er der “flere” Amazon Prime, som med Netflix (forskellige rettigheder alt efter hvor du er), og er det ligegyldigt hvilken Amazon.landekode jeg tilmelder mig?
Redigeret af isteen - 15-November-2019 kl. 09:45 |
|
Steen
|
|
Naiera
Platin medlem Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12317 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal gå ind på primevideo.com og tilmelde dig.
|
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan ikke se forskel på indholdet, på den “lille” Prime video, når jeg logger ind via VPN, så jeg tror ikke der er en Netflix “funktion”.
Men når jeg har haft abonnement på den “rigtige” Amazon Prime Video, via min US Amazon konto, så er der forskel på indhold om jeg tilgår via US VPN, eller logger direkte på unden VPN. Flere film, og mere indhold der kan tilgås, på US forbindelsen.
Redigeret af Jever - 15-November-2019 kl. 18:04 |
|
isteen
Guld medlem Oprettet: 16-September-2005 Sted: Randers,Denmark Status: Offline Point: 713 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for info. Vil jeg have danske undertekster, skal jeg nok ikke benytte den amerikanske?
|
|
Steen
|
|
Jever
Guld medlem Oprettet: 09-April-2004 Sted: Karise Status: Offline Point: 975 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej, det har du ret i.
|
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg oprettede mig oprindeligt fordi jeg bl.a ville se Counterpart, men den var så ikke tilgængelig i DK.
Det er ikke alt der har DK undertekster.
|
|
|
|
isteen
Funktioner
Tak(0)
|
Counterpart har jeg netop set færdig på Viaplay. Virkelig god serie, der dog kun fik to sæsoner |
|
Steen
|
|
orm08
Bruger Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 233 |
Funktioner
Tak(1)
|
har prime fra Tyskland, så får jeg gratis fragt fra amazon.de med i købet
Lidt forskel på indhold og bruger interface på tysk, men film og serier på original sproget engeldk
|
|
Jens Thomsen
Bruger Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 136 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kan se, at der er nogle her, der abonnerer på den amerikanske Amazon Prime. Hvordan gør I det?
Jeg kan sagtens komme til at se amerikansk Amazon Prime, via mit danske medlemsskab til Primevideo og en DNS-service. Men jeg vil egentligt gerne abonnere rigtigt på amerikansk Prime, fordi man der kan tilkøbe forskellige kanaler/ abonnementer. Jeg er specifik interesseret at komme til at se Shudder. Jeg har en amerikansk adresse som hovedadresse på amazon.com, men jeg kan ikke få lov til at betale for hverken Amazon Prime US eller Shudder, fordi mit tilknyttede VISA-kort er fra Danmark. Nogen der kender en mulighed rundt om det?
|
|
isteen
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan kun se deres videostream ved at tilmelde dig her
https://www.primevideo.com/ |
|
Steen
|
|
Hajsa
Super bruger Oprettet: 22-November-2009 Status: Offline Point: 319 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu ved jeg godt at denne tråd omhandler Amazon Prime Video, men for dem som er til serier og og ja faktisk også en del gode film, så har jeg altid gået uden om tjenesten C-More, men må godt nok sige at den overrasker virkelig meget positivt.
|
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4027 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |