|
Lydkvalitet: Beoplay M5 vs Beolit 17? |
Besvar |
Forfatter | |
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-Januar-2020 kl. 12:54 |
Jeg hører gerne om erfaringer med disse Bluetooth-højttalere
Kan ikke finde sammenligninger af de to Redigeret af jake51 - 29-Januar-2020 kl. 12:54 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
Beoplay M5 spiller bedre, efter min mening. Vi har begge to i familien.
Derudover så hører ordene Bluetooth og lydkvalitet vist ikke til i samme sætning Heldigvis har M5 også de WiFi-baserede AirPlay og Chromecast protokoller indbygget.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Vejrup
Guld medlem Oprettet: 18-August-2011 Sted: København Status: Offline Point: 685 |
Funktioner
Tak(0)
|
M5 er en bedre højtaler, men hvis du har brug for at kunne tage den med dig og ikke være afhængig af strøm, så er BeoLit 17 vejen frem.
|
|
kenneth1991
Ny bruger Oprettet: 30-Maj-2020 Sted: næstved Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
Helt klart Beoplay M5 efter min mening:-)
|
|
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6211 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det blev til en Beolit 17 pga. muligheden for at tage den med ud
P3 lyder rigtigt godt, har tidligere brokket mig over den dårlige lydkvalitet fra DAB Meget tilfreds
|
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |