|
Opsætning af datters iPhone |
Besvar |
Forfatter | |
Basknudsen
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 30-Januar-2020 kl. 20:46 |
Hej
Jeg har en datter på snart 10 år som skal have sin første telefon. Jeg har en gammel iPhone 6s liggende og den vil jeg gerne sætte op til hende. Jeg har nulstillet telefonen og oprettet hende et apple-id til børn under 13 år og tilføjet hende i Familiedeling. Problemet er nu, at mine numre stadig ligger i telefonen, og billeder osv. skal jeg gå i iCloud på 6S'eren og fravælge de steder hvor der står kalender, billeder osv. det er også mit telefonnummer der er tilknyttet. Hvad har jeg gjort galt? På forhold tak. Mvh. Lasse
|
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
zemo
Super bruger Oprettet: 07-September-2006 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 491 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej
Hvis der stadig er dit indhold på iPhonen har du ikke gjort det rigtigt. Måske du kun har nulstillet indstillingerne. Prøv at følge denne guide: |
|
/zemo/
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10431 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du har måske ikke nulstillet den helt? https://support.apple.com/da-dk/HT201252 Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
Flomsen
Bruger Oprettet: 09-Oktober-2013 Sted: Sønderjylland Status: Offline Point: 112 |
Funktioner
Tak(0)
|
Indstilling af Familiedeling
|
|
Basknudsen
Guld medlem Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for svar, jeg havde fået tastet mit Apple-id ind istedet for min datters.
Tak for hjælpen.
|
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
popsi
Bruger Oprettet: 22-Oktober-2005 Status: Offline Point: 144 |
Funktioner
Tak(0)
|
..jamen for helvede Knudsen altså
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |