recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Sub til Argon 7460A
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Sub til Argon 7460A

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
McNeil Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 28-Marts-2011
Status: Offline
Point: 71
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNeil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Sub til Argon 7460A
    Sendt: 02-Februar-2020 kl. 10:16
Hej.

Jeg har skaffet mig et par Argon 7460A til min computer. Og de er som sådan fine nok til formålet. Men jeg tænker at en lille sub ikke ville skade til dem. Har lidt kig på Argon Sub 8, da jeg ikke har behov for at blive rystet igennem. Men er der andre, der kunne være en mulighed i den størrelse? Har også lidt kig på en Jamo E 4 sub 1. Ville det være et godt alternativ?
Til top
armani-thomas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2013
Point: 1724
Funktioner Funktioner   Tak (1) Tak(1)   Citér armani-thomas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2020 kl. 11:09
Jeg har en Argon sub 8 du må få gratis, hvis du bor i nærheden af Viborg. Den har ikke været koblet til noget i mange år, så ved ikke om den virker LOL
Men det kan da undersøges hvis du er interesseret.

Til top
McNeil Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNeil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2020 kl. 15:34
Jeg bor i Århus 🙂 
Til top
McNeil Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNeil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2020 kl. 15:36
Jeg har desværre lige hentet en. Men mange tak for tilbuddet 😊

Redigeret af McNeil - 02-Februar-2020 kl. 16:52
Til top
McNeil Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNeil Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2020 kl. 17:58
Oprindeligt skrevet af armani-thomas armani-thomas skrev:

Jeg har en Argon sub 8 du må få gratis, hvis du bor i nærheden af Viborg. Den har ikke været koblet til noget i mange år, så ved ikke om den virker LOL
Men det kan da undersøges hvis du er interesseret.

Men hvis den bare står og fylder, kunne jeg måske bruge den i stuen. Overvejer et 2.1 setup :)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu