|
Elgiganten kundeklub |
Besvar |
Forfatter | ||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 02-Februar-2020 kl. 14:52 |
|
Hej
Jeg er i gang med at købe en vare på Elgiganten.dk. Prisen er en del bedre hvis man er med i deres kundeklub, så jeg har lige meldt mig ind. Jeg kan desværre alligevel ikke købe til kundeklubpris. Hvad kan der være forkert?
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10430 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg vil foreslå du spørger Elgiganten. De er sikkert de eneste der kan svare, specielt ud fra de sparsomme oplysninger du har givet her. Flemming
|
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
slumbert
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det vil jeg da gøre når de åbner:-) Indtil da så kunne man jo håbe på et svar her, hvor der måske er nogen der har prøvet at netshoppe i deres kundeklub. Problemet er at jeg ikke ser nogen "kundeklubpris" i købprocessen, swelvom der ret tydeligt er flaget med en kundeklubpris.
|
||
endnu en hifi-flygtning
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er såre simpelt.
Hvis du logger ind i venstre side foroven. Så ændrer prisen sig. |
||
slumbert
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det er ikke lige tilfældet med den vare jeg har bestilt. Det er en vare der kun kan afhentes i butik. Jeg har reserveret den og kan så bare oplyse at jeg er i kundeklub når jeg afhenter, men prisen ændrer sig ikke før det
|
||
endnu en hifi-flygtning
||
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ikke specielt smart.
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |