|
Videomikrofon til Samsung Note 9 |
Besvar |
Forfatter | |
Among
Super bruger Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 499 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Februar-2020 kl. 12:11 |
Er der nogen kyndige hoveder herinde, der kan hjælpe mig i retningen af en god og billig videomikrofon til min Samsung Note 9? Jeg har tilkøbt en Smooth 4 Gimbal, som jeg filmer med, men mangler noget til at optage bedre lyd.
|
|
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
der er jo ikke noget minijack stik. Så umiddelbart, så er du nødt til at bruge noget usb-c interface i stedet. Du kan selvfølgelig bruge minijack adapter til usb-c.
hvad er dit budget? - der er ret mange muligheder, alt lige fra professionelle løsninger til "kineserudstyr" (som faktisk er ok, men stadig "kinaudstyr") RODE laver nogle ganske udmærkede ting, men mener ikke er der hotshoe på en smooth 4 til mikrofon. Så skal du køre lyden separat, men det kommer selvfølgelig an på hvad det er fro noget du vil optage.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |