|
Drtv via browser samsung tv |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
Queen
Bruger Oprettet: 26-Januar-2009 Sted: Slagelse Status: Offline Point: 91 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Februar-2020 kl. 15:20 |
Hej Jeg har hele dagen forsøgt at komme på DRTV via browser på Samsung UE40ju7005 linket kommer fint frem og jeg når lige at se forsiden af drtv i et sekund så forsvinder den og i søge feltet står der dr.dk skærmen nedenunder er tom. Jeg synes jeg har forsøgt at muligt,incl. en masse øgninger på google, men kommer ikke videre - håber i kan hjælpe ved ikke om dette kan have nogen betydning jeg kan heller ikke logge ind på google får kun lov til at skrive email adressen så kommer der en besked om at mine cookies er deaktiveret, hvilket de ikke er - har været igennem hele proceduren flere gange både på pc og mobilen. Jeg har en nyere model tv i stuen og der er ingen problemer. |
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Via Browser.? Har det ikke HBB TV.?
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Queen
Funktioner
Tak(0)
|
jo, jo det har det - men i går var den helt umulig så ville jeg prøve den anden vej. Jeg er ude af YouSee her til april og der er ingen DRTV app så skal jeg vel også den vej. Redigeret af Queen - 13-Februar-2020 kl. 16:12 |
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke muligt at bruge Browseren i TVet, da det kræver en Piug In, som ikke kan installeres på et TV, så der skal bruges HBB TV funktionen.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Queen
Funktioner
Tak(0)
|
ok, Underligt Det kan jeg da, på det jeg har i stuen - jeg gik lige ind nu for at prøve og ser lige nu løvens hule !! Redigeret af Queen - 14-Februar-2020 kl. 08:58 |
|
bas
Super bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 329 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilken browser er det på det TV, hvor det ikke virker?
Kan man installere en anden browser og prøve med den? Jeg tænler f.eks. Microsoft Edge Chromium, Google Chrome eller en tredje browser. Redigeret af bas - 14-Februar-2020 kl. 05:49 |
|
Queen
Funktioner
Tak(0)
|
Tak bas - tror faktisk jeg forsøgte at få Chrome ind hvilket ikke lykkedes - jeg vil kikke på dit link - men det lykkedes mig da, at få slettet alle kanalerne så jeg må i gang
|
|
Radiomanden
Funktioner
Tak(0)
|
Det er jo ikke en PC, så der kan kun bruges den som er installereret.
|
|
|
|
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4113 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg ville købe et Apple tv og se tv via dette.
|
|
Queen
Funktioner
Tak(0)
|
Radiomanden - "Det er jo ikke en PC, så der kan kun bruges den som er installereret" ja, du har nok ret PerW -Tak, det bliver nok min plan C (prisen) - jeg har besluttet, jeg lige vil prøve om jeg kan trække Drtv med en stueantenne, da tv står i et værelse. (cromecast fra sommerhuset er plan B)
|
|
bas
Super bruger Oprettet: 17-Januar-2010 Status: Offline Point: 329 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja et Apple TV, en Chromecast eller en Nvidia Shield TV (f.eks. den nye cylinder) kunne være en løsning.
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Alternativet til Chromecast - hvis du ikke vil vente til du kommer i sommerhuset - er Samsungs egen TV Cast-app, som både findes i Tv'ets app-bibliotek og fås til din mobil/tablet (android og ios).
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |