|
Beolab 4000 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Henrik Arndt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2020 Sted: København Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Februar-2020 kl. 14:02 |
Jeg har netop købt to Beolab 4000 og en Blusound i2 node som jeg forgæves forsøger at få til at spille. Mellem højtalerne og I2 har jeg et adapter kabel som går fra Beolink ( DIN stik) og til to mini Jack. Det spiller bare ikke. Er der nogen som har et godt forslag
|
|
![]() |
|
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1218 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du sat switchen på LINE?
|
|
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Hej Henrik Arndt Fra Bluesound 2i - Analog OUT R & L trækker du et RCA kabel til hver ![]() Redigeret af Peter Pan - 22-Februar-2020 kl. 15:22 |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
|
Henrik Arndt ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2020 Sted: København Status: Offline Point: 3 |
tusinde tak. Det virker nu
![]() |
|
![]() |
|
Peter Pan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Det er super.
Havde dine BeoLab 4000 været Mk. II skal dette med også. ![]() Så ved du det hvis du en dag opdaterer.
![]() |
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |