|
Lg um7500pla slukker af sig selv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Windermere ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Marts-2020 kl. 17:23 |
Jeg har lige købt et 43 tommer LG TV LG UM7500pla.
Det mærkelige er, at det indimellem slukker af sig selv efter ca. 20 min. Sjældne gange har det også tændt af sig selv. Ved nogen, hvad der er årsagen? Samtidig har jeg lige fået den nye settopboks fra Stofa. Kan det være den, der sender signaler, som påvirker on/off-tilstand? Det sker oftest, når min søn spiller på sin PS4, som er tilsluttet med HDMI. Det er ikke en timer-indstilling i menuen, der er årsagen - det har jeg slået fra. Nogen ideer? vh. Thomas
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4654 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kan godt være via HDMI CEC. Jeg ved ikke om det er muligt, men prøv at tjek om der er en HDMI CEC-indstillingsmulighed, som kan deaktiveres, på Stofa-boksen.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
T-Duck ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4059 |
Jeg ville pille settopboksen fra først og se om den bliver ved, og hvis det stopper gør som Rasmus skriver, slå cec fra i boksen
|
|
![]() |
|
Windermere ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
tusind tak for hjælpen - det ser ud til at virke! Jeg skrev til LG support også, men I var hurtigst med hjælp!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |