|
Solgt - S: B&W ASW600 subwoofer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
superskurk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2020 Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Marts-2020 kl. 11:53 |
Min gode gamle B&W ASW600 subwoofer har desværre stået stille og ubrugt de sidste mange år. Nu tænker jeg at den skal have et nyt og godt hjem.
Men er der overhovedet interesse for sådan en gammel analog traver ? Den er i sort ask og er i rimelig stand. Den har lidt ridser hist og her; men spillede fint sidst den var aktiv (for ca. 5år siden). Det er en aktiv subwoofer med 150W indbygget forstærker og 10" enhed med kevlar/papmembran Info fra B&W: Det er en ældre herre, så jeg tænker ikke prisen behøver være så høj. Men kom gerne med et bud, hvis du er interesseret :-)
Redigeret af superskurk - 13-Marts-2020 kl. 17:34 |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvor i landet er det ?
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
l'Blundt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2018 Sted: Hillewood Status: Offline Point: 163 |
ja, hvor i landet?
|
|
Mvh. l'Blundt
|
|
![]() |
|
superskurk ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2020 Status: Offline Point: 3 |
Yderst relevant spørgsmål !
Den står i 2640 Hedehusene.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |