|
S: Mksound SS150 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Marts-2020 kl. 11:48 |
Baghøjttalere, Miller & Kreisel, SS150, Perfekt 4 stk SS150 sælges. Er med beslag til væg montering. Legendariske højtallere som blandt andet sidder i Lucas studios. Prisen er for et sæt med 2 stk Pris: 5.000,- |
|
![]() |
|
Grymok ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-Maj-2013 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 340 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej, Hvad har du brugt som center højtaler, når der kun er 4 til salg? Har du en samlet pris idé for disse 4 + K7'erne? /Grymok
|
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
jeg har haft S150 tidligere som front, men opgraderede til de Procella P6 som også er til salg herinde.
Du kan hente dem alle for 11.500,- i dag? ;-) send mig PM eller fang mig på sms 31109122
|
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Fejl😣
Redigeret af Ning - 13-Marts-2020 kl. 17:32 |
|
Ning
|
|
![]() |
|
:-)0
|
|
![]() |
|
2 stk solgt
2 stk tilbage, hvem napper dem?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |