|
SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hifibo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Marts-2020 kl. 15:59 |
Hejsa,
Jeg har en M&K X12 som jeg ikke får brugt nok, den er i pæn stand (og sort), papkassen haves, og den kan sendes i danmark for 150,- i fragt. Alternativt kan man se/høre den i svendborg. https://mksound.com/products/x-series/x12/ Jeg købte den brugt, så alder vil jeg helst sætte som ukendt. Nypris er ca 28000. hvad får jeg for en sådant ? der er jo kun en handel hvis der er en køber og en sælger. Du må gerne skambyde, blot du ikke forventer svar. Du er også super velkommen til at starte en lang diskussionstråd omkring hvilke modeller der er bedre/grønnere/tungere eller kønnere, men gør det gerne i en separat tråd fra denne, som udelukkende skal handle om salg af min X12 /bo Redigeret af hifibo - 15-Marts-2020 kl. 18:38 |
|
![]() |
|
hifibo ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 395 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et bytte med en mindre kvalitetssub samt penge til min side var også muligt, hvis du vil opgradere ?
|
|
![]() |
|
Op med dig
|
|
![]() |
|
![]() ![]() Redigeret af hifibo - 15-Marts-2020 kl. 08:29 |
|
![]() |
|
l'Blundt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2018 Sted: Hillewood Status: Offline Point: 163 |
4000kr må kunne betegnes som et skambud :)
|
|
Mvh. l'Blundt
|
|
![]() |
|
solgt (og nej, ikke til 4000)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |