|
K: MKSound MX-350 MK2 |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
aaj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2011 Sted: 3400 Status: Offline Point: 57 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Marts-2020 kl. 10:12 |
Hej REC's Jeg søger en MKSOUND MX-350 MK2 ...og hører meget gerne fra nogen som har sådan en i overskud. I dag drives bunden i hjemmebiffen af en SVSound SB13-Ultra, som jeg er yderst tilfreds med! Trænger bare til at prøve noget andet ![]() Mvh, Anders
|
|
![]() |
|
l'Blundt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2018 Sted: Hillewood Status: Offline Point: 163 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Anders.
På dba så jeg forleden en der har sådan 2 til salg, I Jylland. Prøv at søge der.
|
|
Mvh. l'Blundt
|
|
![]() |
|
aaj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Juli-2011 Sted: 3400 Status: Offline Point: 57 |
Tak l'Blundt Jeg har købt den ene af dem :) (den anden var en M&K MK2. Dvs. den amerikanske MK2, uden XLR og BASH) Håber stadig på at finde en makker til den...
|
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
du skulls vel aldrig have købt din mx350 af en i Nordjylland?
|
|
![]() |
|
Jo da... hvad tænker du?
|
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
den amerikanske udgave er min gamle sub
|
|
![]() |
|
Ahh... nostalgi :)
Opsætningen består nu af en X12 og en mx-350 mk2. Prøver at kontrollere mine symmetri-tics :D
|
|
![]() |
|
Okay spændende, men der er da kæmpe forskel på lyden imellem x12 og mx350.
Jeg opgraderede min mx350 til en x12, og sikke en forskel og forbedring
![]() |
|
![]() |
|
Ja, der skal helt sikkert trimmes en del. Har desværre ikke haft tiden til det endnu, og det er ikke så populært at gøre når resten af familien sover :D
|
|
![]() |
|
l'Blundt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2018 Sted: Hillewood Status: Offline Point: 163 |
Hvis der er stor forskel på X12 og MX350, så prøv at skifte at enhederne i 350'eren, til nogle af kvalitet. Peerless xls, sb acoustics, eller noget 3.
Det grundlæggende design er jo det samme? Så performance bør kun stikke af ved højere lydtryk.
|
|
Mvh. l'Blundt
|
|
![]() |
|
Jeg troede at der allerede var peerless-enheder i den “danske” mx-350? Udskiftning af enheder bliver nok sidste udvej... så hellere et DIY-projekt :)
Apropos... bruger nogen af jer det indbyggede 80/24 delefilter? Jeg har MP2510P i front med matchende delefilter, men synes ikke at resultatet er så godt som når processoren får lov til at dele i stedet.
|
|
![]() |
|
Jeg ved ikke hvad der er i af enheder, kun at M&k ikke brugte den højeste kvalitet af enheder før i tiden. Og at konceptet med push-pull var mest effektivt dengang enheder var af lidt lavere kvalitet end i dag.
Til gengæld ved jeg at det ikke bliver meget bedre end xls og xxls, kun meget vildere. Har M&k ikke haft noget opgraderingsprogram for deres subwoofere? Hvad er forskellen på hvad der kommer ud af de 2 modeller?
|
|
Mvh. l'Blundt
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |