|
V: iMac mid 2011, 21.5" |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Marts-2020 kl. 10:34 |
|
Hej!
Jeg har sådan en stående, som jeg egentlig ikke rigtig bruger. Den kommer med 2x 500GB Samsung Evo 850 SSD og 12GB Ram. Mus og keyboard medfølger naturligvis. Ingen fejl på hverken skærm eller andet. Trods dens alder kører den klippestabilt, lydløst og bliver ikke varm. Ved opstart er du inde på MacOS inden 10-15 sek. Hvad kan sådan en være værd? ![]() ![]() Redigeret af Ukke - 23-Marts-2020 kl. 09:25 |
||
![]() |
||
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Lidt om hvilket cpu der sidder i var rart og vide :)
|
||
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
||
![]() |
||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
|
Hej. Jeg har opdateret indlægget.
Edit: Tilføjet billeder og tekst
|
||
![]() |
||
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
|
Spørg fordi jeg ikke ved det, men er det den model hvor det er bygget i skærmen det hele ?
|
||
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
||
![]() |
||
Danielwj ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
|
Hvilken pris forstillede du dig selv? og hvor er vi henne af i verden?
|
||
![]() |
||
|
Befinder sig i Aarhus C.
Ja, en iMac er en "all-in-one". Jeg har ikke rigtig nogen idé om en pris. Derfor har jeg oprettet den som en vurderingstråd. :-)
|
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
|
Ser ud til de står til omkring 2000 på DBA og med tanke om DBA altid er lidt optimistisk, så 1500 kr måske en fair vurdering?
|
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
|
Link? Og er det med 12GB RAM og 1TB SSD? Hvis 1500 er det maksimale, jeg kan få, vil det være langt bedre for mig at beholde den - eller endda bruge dens SSD til et andet projekt.
|
||
![]() |
||
lahan ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9433 |
|
mon ikke du kan få 2000-2500kr
Men hvad forventer du at få for en 9 år gammel maskine ?
|
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
|
Ikke sikker på mht ekstraudstyr men min erfaring er at folk ikke giver meget for den slags, de færreste har brug for så meget ram i daglig brug. Harddisk kan måske give lidt mere, men som forrige, det er trods alt en 9 år gammel maskine og 27” iMac’s ligger ikke så højt mere. Fra 2500+
|
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |