|
Trådløse in-ears |
Besvar |
Forfatter | |
Tanaburs
Super bruger Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 25-Marts-2020 kl. 14:06 |
Hej
Har købt et sæt jabra elite 65t, fine øreboller. Men de kører som et art master-slave således at højre ørebolle har forbindelse til eks. mobil mens venstre har forbindelse til højre. Således kan venstre ikke bruges alene. Findes der trådløse in-ears som kan fungere uafhængigt af sin makker? Jeg bruger kun en af gangen og det vil være optimalt at kunne skifte/lade efter behov...
|
|
Clemen
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Funktioner
Tak(0)
|
Airpods viker uafhængigt af hinanden.
|
|
Tanaburs
Super bruger Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det anede mig, Apple de laver det bare rigtigt. Det er så også dobbelt op på pris..
|
|
Tanaburs
Funktioner
Tak(0)
|
Det gælder åbenbart alle modeller fra såvel Jabra som Sennheiser at Venstre ikke kan bruge alene.
|
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
orm08
Bruger Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 233 |
Funktioner
Tak(0)
|
har lige købt Airpod Pro’s, og de er vildt gode. Havde den første version, men mikrofonerne var lidt ustabile efter en tur i vaskemaskinen 🙄
Prisen er høj, men det er ydelsen også - de har også indbygget noise reduction. Jeg bruger ofte en af dem ad gange, det virker fint. Der er rygter om at der snart kommer en billigere version af Airpod Pro
|
|
Tanaburs
Funktioner
Tak(0)
|
Hører også fra kolleger at airpod pro er gode, må se om der kommer nogle lidt billigere om lidt, de er nok corona-forsinket men det er også i afdelingen for mindre problemer trods alt. Tænker airpod pro med deres fleksible dutter sidder bedre fast i ørene, jeg har altid haft problemer med de kablede øreboller i hård plast...
|
|
Narcissus
Ny bruger Oprettet: 10-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
|
Libratone Track Air+ kan også. Fremragende lyd, lækkert design og fornuftig pris.
|
|
KOS.
Bruger Oprettet: 05-Juni-2006 Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
Sony WF-1000XM3Kan det samme som airpod pro bare bedre,de er desvære bare lidt store.
|
|
Tanaburs
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for indspark, jeg skal se på airpod pro og libratone track air + når jeg engang kan komme til det, så kan de være de "billige" airpod pro også er kommet, ANC er ikke et must for mig.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |