|
HBB tv igen igen |
Besvar |
Forfatter | |
callisen
Ny bruger Oprettet: 26-Marts-2020 Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Marts-2020 kl. 10:36 |
Hej Nogen der ved om DR har lavet flere ændringer på HBB tv (den røde knap). Der var problemer i november som DR fixede. Men nu har jeg problemer igen. Den røde knap dukker simpelhen ikke op på skærmen når jeg er på en DR kanal på forhånd tak
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvilket TV, hvilken årgang.?
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
callisen
Funktioner
Tak(0)
|
Samsung 2013-14 tror jeg. De har virket indtil fornylig
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(1)
|
Check din net forbindelse. DR1 kører det nye hbbTV interface og DR2 kører med det gamle hbb TV interface.
|
|
callisen
Funktioner
Tak(0)
|
aha, derfor. Virker fint på DR2. Tak for hjælpen
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4696 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja det virker på ældre TV der ikke kan tage det nye interface. Godt at kunne hjælpe
|
|
tyros1
Guld medlem Oprettet: 28-Januar-2007 Sted: vestjylland Status: Offline Point: 1182 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for oplysningen - har et 3 år gammmel TV der virker DR 1 heller ikke!!!!
Utrolig DR ikke selv er ude at oplyse om de har ændret i deres interface på DR1 Men DR 2 virker! SIMPELTHEN bare ikke godt nok DR
|
|
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
Redigeret af quarkir - 27-Marts-2020 kl. 08:31 |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
Rhino(DK)
Ny bruger Oprettet: 27-Marts-2020 Sted: Falster Status: Offline Point: 1 |
Funktioner
Tak(0)
|
hbb tv virker via gammel version på vores beovision 11 og det er uanset om vi vælger DR1 eller DR2
|
|
freesoft
Bruger Oprettet: 01-Januar-2010 Status: Offline Point: 59 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ellers prøv at opdatere firmware, hvis det ikke er gjort. Mine forældres Samsung, ca. samme årgang, der kom HBB tv først frem ved efter opdatering.
|
|
jbl
Super bruger Oprettet: 08-November-2013 Sted: København Status: Offline Point: 262 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har også kun hbb på DR2 nu. Også Samsung. Også 3-4 år gammelt.
Det undrer mig især fordi jeg har haft det nye interface på DR1 siden det blev lanceret. Det er forsvundet inden for den seneste uge eller to. DR2 er dog en fin back up, men alligevel... |
|
JordanDK
Guld medlem Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
Funktioner
Tak(0)
|
@jbl
Samme her på vores Samsung fra 2016, hvad værre er, at den vil via DR2 ikke huske bogmærke hvis jeg tilføjer noget som favorit. |
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |