|
DR app viser ikke alt |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
MB17 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-April-2020 Sted: KBHN Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-April-2020 kl. 16:57 |
Jeg har for ca. 14 dage siden købt et Samsung UE507405UXX og har bl.a. installeret DR's app.
Det virker fint - både "live" og at streame ----MEN Hvis jeg vil streame serien "Wold on fire" så får jeg følgende besked: "Indholdet af denne video kan ikke afspilles på denne enhed. Vi anbefaler, at du afspiller denne video fra en anden enhed - evt. via browseren på din computer." Andre serier eller programmer (som jeg har prøvet) har ikke det problem. Har jeg overset en indstilling, downloaded en ældre app (det ser nu ikke sådan ud) eller ?????? Er der nogen, som har et bud på en løsning???? På forhånd tak for jeres tid
![]() |
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5030 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er en kendt feature, og forklares af DR ved mgl rettigheder fra producent.
|
|
![]() |
|
MB17 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-April-2020 Sted: KBHN Status: Offline Point: 14 |
Tak, men underligt, at jeg så kan se det på DR app'en på Ipaden - og så se det via appleTV - eller det er måske ikke underligt??
![]() |
|
![]() |
|
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10498 |
Velkommen på banen. Jeg skrev om dette problem for flere dage siden https://forum.recordere.dk/hbbtv-manglende-rettigheder_topic160516_post1615150.html?KW=#1615150 Flemming
|
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
![]() |
|
Tak, det indlæg havde jeg set.
![]() Det er et svar som kan bruges - om end det ikke giver mening - altså DR. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Det er ganske enormt irriterende, har udvalgt en del serier, med de kan ikke ses på HBB TV, jeg nægter at Caste, har en Shield TV, men DR smøler med en App til den, så man kan se hvad man vil, det siger den er på vej, men det hat den været længe, så den kommer vel næppe før rettigheder til det man vil se er udløbet. SÆT IGANG DR.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
bubbleboy ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 791 |
Hvorfor nægte det ene men ikke det andet?
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Shield har jo alle de andre App´s der bruges, uden der skal bruges extra udstyr. Derudover når DR for laaang tid siden har lavet en App til ATV, så kan der da for fanden også laves en til en streaming boks der er lige så anvendt, hvad er der dog så specielt med æblemanden, er DR i lommen på dem.????
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Jeg kan anbefale TV4ever samt en Plex server - det løser problemer som dette.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19648 |
Dream on, der er langt flere AppleTV i Danmark end Shields.... Klaus
|
|
![]() |
|
tusind tak for alle svarene.
Jeg må overveje, hvordan jeg får det løst. Jeg har et Apple TV, men regnede ikke med at skulle bruge det. Men igen - tusind tak for jeres tid.
|
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4659 |
HbbTV mangler noget kopibeskyttelse, som DRTV tager i brug på visse programmer (som udgangspunkt er dansk public service-indhold på DRTV åbent men andre forhold gælder bl.a indkøbt udenlandsk indhold, hvor der kan være større krav til geoblokering og kopisikring).
DRTV på Smart TV er bygget på HbbTV, modsat fx. DRTV til Apple TV, som er en rigtig app. Derfor får man denne fejl på både HbbTV og Smart TV.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |