|
Ikea støjdæmpning |
Besvar |
Forfatter | |
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1109 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 11-April-2020 kl. 07:33 |
Hej faldt tilfældigt over disse støjdæmpningsdimser som IKEA sælger, er der nogen som har erfaring med dem? Frank
|
|
hansie
Guld medlem Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7123 |
Funktioner
Tak(0)
|
hvor vil du bruge dem ?
Og hvad vil du dæmpe ? Alt filt dæmper nogle toner.
|
|
Frank13
Guld medlem Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1109 |
Funktioner
Tak(0)
|
Umiddelbart er jeg nysgerrig på om de virker, tænker at der skal mange til for at de har en effekt. Designet er jeg heller ikke forelsket i Men har for langt ekko i stuen og er i gang med at kigge på gulvtæppe, som sikkert tager toppen... Frank |
|
thomnico
Super bruger Oprettet: 06-November-2007 Sted: Albertslund Status: Offline Point: 493 |
Funktioner
Tak(0)
|
sæt noget i loftet, det gjorde vi og det kal KLART anbefales.
Vi brugte alpha akustik, meget fin service, der kom en konsulent ud og kiggede inden de lavede et tilbud for at få den bedste løsning. Vi fik dem til at montere, kostede ikke forfærdeligt meget mere. https://www.alpha-akustik.dk/alpha-direct Var det produkt vi fik op. 20mm var nok i vores tilfælde da vi har parketgulv og den ene facade som er vinduer. De fungere som membranabsorbent, hvilket betyder at de tager de dybe toner. Det gjorde at vi ikke skulle ud i 40mm løsningen.
|
|
Projektor: Benq w1070+
Lærred: 100" Elite screen motoriseret ELECTRIC100H-A1080 Center: XTZ Spririt 6 Front: XTZ Spririt 6 Bag og side: XTZ Spirit 2 Sub: B&W AW610 Receiver: Marantz SR7008 |
|
aerik
Guld medlem Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
Funktioner
Tak(0)
|
har været turen igennem i køkkenet, og må indrømme jeg kom til at lave et impulskøb på rockfonplader som blev sat fast i loftet. Er virkelig glad for den beslutning.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |