|
SOLGT - Nvidia Shield TV Pro 16GB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
vind ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Juli-2005 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-April-2020 kl. 10:50 |
Jeg sælger hermed min Nvidia Shield TV Pro 16GB (Nyeste 2019 modellen).
Alt medfølger: Strømforsyning, fjernbetjeningen, original emballage samt kvittering. Købt i dansk butik d. 25. november 2019 Den fungerer perfekt og sælges udenlukkende da den ikke bruges. Befinder sig på Frederiksberg. Redigeret af vind - 11-April-2020 kl. 15:03 |
|
![]() |
|
slumbert ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kunne godt være interesseret. Jeg har en fra 2015 og skal lige have undersøgt forskellen, så jeg ved hvad jeg får ekstra i pro udgaven
|
|
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
|
![]() |
|
hongant ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 214 |
PM sendt :)
|
|
![]() |
|
vind ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Juli-2005 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 1451 |
Er pt. reserveret til en køber.
|
|
![]() |
|
mtange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Marts-2010 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 501 |
Giv lyd hvis han hopper fra, så vil jeg gerne købe den.
|
|
![]() |
|
Den er solgt og afhentet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |