|
Beoplay H7 problem |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Weissert ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2020 Sted: Tønder Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-April-2020 kl. 06:55 |
Jeg har brugt mit H7 i 2 år med største fornøjelse. Men I dag kan jeg pludselig ikke oplade det eller bruge Bluetooth. Når jeg forsøger at oplade/opdatere eller bare tænde det, blinker lampen skiftevis rød, blå og grøn. Uden noget egentligt mønster. Det blinker hele tiden og kunne se ud noget, der ligner en løs forbindelse ?
Kan kun bruge det med kabel, men så går meningen ligesom lidt af ik? :) Er nogen herinde stødt på samme problem ?
|
|
![]() |
|
Weissert ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2020 Sted: Tønder Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
skal lige tilføjes, at headsettets lampe blinker først 16 gange rød, derefter 16 gange blå og 16 gange grøn .....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |