|
Viaplay på LG C9 – hvordan? |
Besvar |
Forfatter | ||
ptheglev
Guld medlem Oprettet: 23-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 670 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 14-April-2020 kl. 21:02 |
|
God aften
Har jeg misforstået noget eller burde der ikke være en Viaplay app til mit LG C9? Vh petrt
|
||
Ukke
Guld medlem Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du været inde og kigge inde på LGs app-store...?
Nej? Prøv lige det og så vend tilbage.
|
||
ptheglev
Funktioner
Tak(0)
|
|
LG Content Store?
Jeg går ud fra, det er dér, jeg burde kunne finde dem? Men ak – der er ikke noget ViaPlay. Alverdens andre ting, men ikke ViaPlay. En søgning hjælper heller ikke. Kigger jeg mon et forkert sted?
|
||
Clemen
Guld medlem Oprettet: 05-Februar-2006 Status: Offline Point: 606 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan heller ikke finde det på LG content store på Beovision Eclipse, endte med at smide et 4K apple tv på for bl.a. at få Viaplay
|
||
ptheglev
Funktioner
Tak(0)
|
|
okay – så er det ikke kun mig, der har problemer.
|
||
ptheglev
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan så selv svare på problemet; mit tv stod til Storbritannien inde i indstillinger for LG Content. Det forklarer det.
|
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
B&O siger, at Viaplay app'en ikke er godkendt til Eclipse selvom den er bygget på et LG TV.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
Clemen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Forsøgte faktisk igår igen, for at se om jeg også havde forkert land (hvilket jeg dog ikke havde). Men nu lå Viaplay faktisk i LG Content Store, hentet ned og virker... (hmm det gjorde den ikke for 1 mdr siden) Så det virker også på Eclipse nu :)
|
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Super! Så må den være blevet godkendt i mellemtiden. Det tog da sin tid :-)
|
||
|
||
Rasmus Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
PS: Hvad med HBO Nordic på Eclipse?
|
||
|
||
Clemen
Funktioner
Tak(0)
|
|
HBO Nordic er der også nu
|
||
Rasmus Larsen
Funktioner
Tak(0)
|
|
Tak for feedback. Nyd dit herlige TV
|
||
|
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |