|
Google Home knap? |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
Jonas_h
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4446 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 20-April-2020 kl. 18:13 |
|
Ved ikke hvilket forumemne som passer bedst, men dette gav mest mening.
Jeg søger en fysisk kontakt som understøttes i Google Home og hvor man kan opsætte knappen til at starte en custom rutine. F.eks. en "Tænd/sluk" knap hvor jeg har lavet en "Tænd" rutine og en "Sluk" rutine. Synes det lyder ekstremt simpelt, men har ikke kunne finde et lignende produkt. Kan det passe?
|
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
hvad med en hue knap ?
|
||
Jonas_h
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har du fået det til at virke?
|
||
MaXer
Guld medlem Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1958 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
flic kunne være en løsning? Har mulighed for tryk , dobbelt tryk og langt tryk. Skal det være fast installation i hjemmet vil jeg anbefale en flic hub. Den kan også lave ir burst hvis det skulle være relevant
|
||
lahan
Guld medlem Oprettet: 14-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 9375 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Dog er hue produkterne meget stabile, forhold til fx Ikea, Aqara m.m. Ikke at de andre er dårlige.
|
||
Jonas_h
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ser ikke positivt ud...måske kan noget ala IFTTT få det til at fungere?
|
||
Jonas_h
Funktioner
Tak(0)
|
|
Skal bruge til at trykke på knappen og gøre følgende:
1. Sluk Hue plug 2. Tænd et andet hue plug 3. Tænd hue lampe 4. Tænd Harmoni Logitech aktivitet Og 'omvendt' hvis Logitech aktiviteten kører.
|
||
lahan
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ifttt og andre cloud services er ofte langsomme i forhold til en lokal hub. Redigeret af lahan - 20-April-2020 kl. 19:06 |
||
MaXer
Guld medlem Oprettet: 10-September-2007 Sted: København S Status: Offline Point: 1958 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Spøjst, det virker ellers oplagt at understøtte. Men jo, det understøtter ifttt, så det kunne man. Jeg har selv en bunke, og skal bl.a. styre noget squeezebox som der heller ikke er understøttelse for... Så det bliver custom http kald til et hacket API. IT skal bare ikke være let :)
|
||
lahan
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det ville ikke tage mig mere end 10 min at konfigure i mit HomeKit setup.
|
||
Jonas_h
Funktioner
Tak(0)
|
|
Lahan: Nej, ikke HomeKit.
|
||
Jonas_h
Funktioner
Tak(0)
|
|
IFTTT understøtter kun én handling pr. 'IF'... Øv.
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |