|
C9 lyd når væghængt |
Besvar |
Forfatter | |
Michaelchr
Ny bruger Oprettet: 30-August-2011 Sted: Århus Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 23-April-2020 kl. 21:49 |
Hejsa!
Har købt mig et 65C9 og sat det op på fod da jeg ikke var helt sikker på hvor det skal hænge. Jeg er kommet i tvivl om jeg skal smide det på væggen da jeg tænker det vil ødelægge lyden og den vil blive "fyret nedad". Hvad siger de af jer der har det på væggen - er lyden stadig ok (taget i betragtning af at det er en TV hjt ☺️) og er der stor forskel på lydretningen med/uden fod? Mvh Michael
|
|
Michael Christensen
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Et TV til de penge og størrelse, så ofrer man en god Soundbar på det.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Michaelchr
Funktioner
Tak(0)
|
Det var også et bud, men ikke det svar jeg jagtede 😉 Har surround i hele stuen men pt ikke noget der muliggør HDMI cec mv så TV lyd bliver brugt når vi eller ungerne bare stener TV ☺️
|
|
Michael Christensen
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har også SR, men det bruges kun til flim, til TV generelt bruges Soundbar.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
quarkir
Guld medlem Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1561 |
Funktioner
Tak(0)
|
Al TV kigning (live, BD, ATV) foregår med surround her, TV højttalerne bliver aldrig brugt og at sætte en soundbar lige over eller under centerhøjttaleren virker lidt fjollet
|
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
mrjocs
Junior bruger Oprettet: 19-Marts-2016 Status: Offline Point: 41 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja. det da fjollet at "spare" på lyden på den måde :) med mindre det er besværligt sat op med flere fjernbetjeninger osv.
|
|
mvh
|
|
Michaelchr
Funktioner
Tak(0)
|
Meeeen det jeg har brug for er input fra nogen der har det væghængt og bruger TV hjt.. er der nogen der kan hjælpe med det eller skal jeg bare have røg for prioriteringen 😉
|
|
Michael Christensen
|
|
Meier
Bruger Oprettet: 09-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Michael,
Jeg havde det kort på fod og nu på væg. Jeg lagde ikke så meget mærke til forskellen, men var nu heller ikke særligt opmærksom på lyden, og det virker fint nu (også til en hurtig film, når jeg ikke tænder for anlægget )
|
|
Michaelchr
Funktioner
Tak(0)
|
Tak! Lige det input jeg sku bruge. ☺️
|
|
Michael Christensen
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |