|
Nyt OLED 65? |
Besvar |
Forfatter | |
D. Jensen
Bruger Oprettet: 08-Oktober-2004 Sted: 2750 Ballerup Status: Offline Point: 175 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 01-Maj-2020 kl. 14:44 |
Hej,
Har fået lidt penge fra forsikringen for mit 65b6 som havde burnin. det har ikke afskrækket mig, og jeg skal have nyt 65" OLED, budget 12-15.000.- Jeg kigget på Sony AG8 eller LG 65 B9S Elgiganten påstår at B9S er en 2020 model, det kan jeg ikke se noget om andre steder, er det samme tv som B9 fra 2019? Hælder mest til LG'et grundet HDMI 2.1, ikke at jeg kan bruge det til noget med min 2.0 Forstærker, men man kan jo være optimist og tro at TV'et holder længere end forstærker :) Er der noget der taler for Sony over LG? Jeg kommer ikke til at bruge lyden i TV da alt kører gennem forstærkeren. Dennis |
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4580 |
Funktioner
Tak(0)
|
B9S har samme teknik som B9, men er lanceret her i 2020. Så ja, både og :) Den har fået nogle ændringer på design, ifølge LG.
Hvis du spiller konsolspil, så kan HDMI 2.1 snart vise sig nyttig. Måske kommende streamingbokse også tager det i brug i et vist omfang i 2020-2021, men indholdet er der nok længere udsigter til.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
D. Jensen
Bruger Oprettet: 08-Oktober-2004 Sted: 2750 Ballerup Status: Offline Point: 175 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Rasmus,
Tak for svar, jeg kører ud og henter et 65B9S, og håber de har forbedret det siden mit ellers fine B6V Dennis
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |