|
Sonos Trade Up |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Maj-2020 kl. 18:08 |
||
Hej,
Hvis jeg har 3 "gamle" produkter, resulterer det i 3 rabatkoder, som jeg kan bruge på nye produkter ? Skal de hentes samtidigt, eller kan man godt tage en ad gangen ? /Christian
|
|||
![]() |
|||
sl1000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2006 Sted: Hørsholm, DK Status: Offline Point: 213 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Du vil få 3 nye. du kan evt tage dem med ned i HIFIklubben så ordner de det for dig og du får 3 års garanti.
|
|||
![]() |
|||
ChristianTT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-August-2008 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 800 |
||
Jeg behøver vel ikke kassere enhederne. De virker vel fint stadigt væk ikke sandt ?
Og jeg kan vel godt "bytte" en Play 5 til en Move f.eks. ? Redigeret af ChristianTT - 03-Maj-2020 kl. 18:30 |
|||
![]() |
|||
sl1000 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-August-2006 Sted: Hørsholm, DK Status: Offline Point: 213 |
||
nej du behøver ikke kasserer enhederne. ja de virker også efter trade up
og du kan godt bytte en play 5 til en Move. |
|||
![]() |
|||
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
||
du kan bare indløse alle tre, de udløber ikke. Har du en i overskud så mangler jeg ;)
|
|||
![]() |
|||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
||
Jeg har solgt mine enheder og nappet trade-in koden. Der er ingen grund til, at de ikke skal gøre andre glade bare fordi de ikke dur i mit setup mere.
Der er dog en del, som udelukkende søger at købe Sonos-enheder, som har trade-in kode vedhæftet, så gør opmærksom på, at du HAR indkasseret koden når du sætter dem til salg. Jeg fik 5 henvendelser på 5 minutter via DBA, da jeg satte mine Connect til salg, hvor flere af dem udelukkende var interesseret i rabatkoderne. |
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
![]() |
|||
Free76 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2019 Status: Offline Point: 26 |
||
Det eneste "gamle" jeg har i mit system er en Bridge. Kan den også opgraderes?
|
|||
![]() |
|||
jesperKBH ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juli-2008 Status: Offline Point: 562 |
||
Den er ikke en del aftrade up desværre
|
|||
![]() |
|||
Free76 ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2019 Status: Offline Point: 26 |
||
Tak for det hurtige svar. Vil det sige at resten af mit system ikke modtager opdateringer fordi jeg har denne Bridge?
|
|||
![]() |
|||
||
Det er jeg faktisk i tvivl om. Det gælder de øvrige ældre produkter, men bridge ved jeg faktisk ikke
|
|||
![]() |
|||
||
Hej Jesper,
Tak for svar. Jeg forventer dog selv at skulle bruge dem, men skal nok vende tilbage, hvis der bliver en til overs.
|
|||
![]() |
|||
Torben Rasmussen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
||
Bridge opdateres ikke, så den bør du frakoble. Hvis du har mulighed for at sætte et kabel i en af dine andre zoner, så vil den funger ligesom en Bridge. Ellers skal du have fat i en Boost.
|
|||
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |