|
Sport headset "gerne true wireless" |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
JMA37
Bruger Oprettet: 03-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 223 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-Maj-2020 kl. 19:56 |
|
God aften i stuen,
Håber jeg kan få lidt input her - måske der er andre sports tosser. Jeg løber en tur mindst tre gange om ugen og før corona, så var jeg også i træningscenteret tre gange om ugen. Jeg har brug for et nyt headset, så skal være trådløst til mobiltelefon ( gerne bloetooth 5,0 ) Jeg havde tidligere PLantronics backbeat fit 2100 ( syntes de gjorde det godt, men vil gerne væk fra bøjlen ) Så for lidt tid tilbage, der købte jeg den nyere model - Plantronics backbeat fit 3100 true wireless Begge sæt har jeg været okay tilfreds med på lyden. Fit 2100 blev slidt op. Fit 3100 defekte og retur - samtidig kan denne model ikke med for mange andre i området, så taber de forbindelse. Nu overvejder at prøve noget helt andet, men gerne true wireless - men er bange for at købe noget, hvor jeg oplevet de falder ud af ørerne under træning. Jeg har svært ved at finde andet end noname produkter, hvis der skal være bøjle bag mine øre og bliver det uden bøjle, så er jeg bare for de ikke sidder godt fast. Hvad gør en klog og skal man bare jagte en forhandler med returret eller hvad ville I gøre? Har bla. kigger på Alt input er meget velkommen God aften
|
||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1402 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja det er desværre problemet med in-ears headset, at man ikke bare kan prøve dem.
Jeg løber selv med et par billige (80kr) med gummi dimser, og de sidder nogenlunde, men mellem tonen er ret ulden, og så er de ret følsomme over for vind, og så er BT forbindelsen ikke super og så har de touch, hvilket er pisse irriterende, da hvis med lige skal rette dem, så for man aktiveret et eller andet. Jeg har også kigget på Jabra 75, da de vidst nok ikke har touch, men rigtige knapper, men da jeg ikke aner om de sidder godt i mine øre, og så aner jeg heller ikke om de er bedre med hensyn til vindstøj, så indtil videre løber jeg videre med mine billige.
|
||
Mvh Jesper
|
||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg har JBL Endurance Sprint: https://dk.jbl.com/sportshovedtelefoner/JBL+Endurance+SPRINT.html?dwvar_JBL%20Endurance%20SPRINT_color=Yellow-GLOBAL-Current&cgid=sport-headphones#start=1
Sammenlignet med de andre jeg har haft i den prisklasse, så lyder de ganske godt. De sidder rigtig godt fast, hvilket var en prioritet for mig, da mine øregange bare ikke kan holde fast i et par propper. De ser lidt klodsede ud og touch funktionen i betjeningen er irriterende og kræver mere tilvænning end gennemsnittet. Alt for ofte har jeg sat dem på pause, når det lige skulle rettes lidt.
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
JMA37
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Axlon Og når man bruger dem en del timer, så vil jeg også gerne smide lidt penge efter dem. Men tak for svaret
Redigeret af JMA37 - 06-Maj-2020 kl. 08:03 |
||
JMA37
Funktioner
Tak(0)
|
|
Syntes du selv siger det hele her - når jeg skal rette dem til og der er dumt ud fra betjening. Det er derfor jeg søger noget der bare sidder der og så må de koste det de skal koste, men vil bare være sikker på de kan sidde korrekt fast.
|
||
moremusic
Guld medlem Oprettet: 04-November-2013 Status: Offline Point: 579 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg ville gå efter Jabra Elite Active 75t.
De er 100 vandtætte; har passthrough så du kan få lyd ind udefra (vigtigt ved løb i trafikken) og designet til at blive brugt ved løb og træning. Sidder de fast? Tjaaa - det er jo spørgsmålet. Vores ører er forskellige, så der er umuligt at svare på. Køb dem online og brug din returret hvis ikke de lever op til forventningerne.
|
||
JMA37
Funktioner
Tak(0)
|
|
Ja jeg ved det er et umuligt spørgsmål, men tænker mange har stået i dette problem. Jeg tænker også meget på Jabra eller Bose - tror Sony falder for nemt ud. Derfor jeg syntes Plantronics 3100 var et hit pga bøjle på øret, men nytter bare ikke noget når de falder ud og deres batterier fucker op. Tak
|
||
Axlon
Guld medlem Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1402 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bruger du selv Jabra Elite Active 75t og har erfaring med hvordan de er i forhold til vindstøj når man lytter til musik, altså ikke vindstøj i mic?
|
||
Mvh Jesper
|
||
slumbert
Guld medlem Oprettet: 05-November-2009 Status: Offline Point: 1977 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Du misforstod lidt, men det var heller ikke præcist skrevet. De sidder rigtig godt fast, men de lukker også meget lyd ude. DVS jeg skal have dem ud af øret for at høre hvad andre siger. Eksempelvis når jeg betaler varer ved kassen i supermarkedet. Det er der touchbetjeningen er noget man skal vænne sig til. Når jeg husker det, så¨er det den venstre jeg tager ud, da touchdelen sidder i den højre.
|
||
endnu en hifi-flygtning
Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål |
||
-claus-
Guld medlem Oprettet: 24-Januar-2006 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 1351 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Bruger Sennheiser true Wireless. Jeg har så monteret skumpropper i stedet for de originale silikone propper. De sidder perfekt når jeg løber. De har også rigtig god lydkvalitet. Og der er indbygget byepass, som kan aktiveres ved touch betjening. De er også sved og regntætte.
|
||
Stue: Lg C9, Argon Octave Soundbar, Dali Sub E12f
Køkken: Audio pro Addon T20, Google Chrome Audio |
||
claus_jac
Guld medlem Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
JMA37 - der er en række andre tråde i forummet om lige netop det samme.
afhængig af om man er droid eller æblemand, så er der powerbeats pro. det bedste fra begge verdener og bare noget bedre end fit3100, Selvom jeg har en lille forkærlighed for æbler, så må jeg også erkende at jeg er alt for nærig til at købe dem, så jeg har valgt nogle forskellige kinesere som gør det overraskende godt i forhold til prisen - og så er jeg heller ikke bange for at erstatte dem såfremt de skulle gå i stykker. Holyhigh ET1 er en næsten 100% kopi rent fysisk af powerbeats pro, men de sidder faktisk ganske fremragende, og er vandtætte. Men vigtigst af alt - de lyder også fremragende. Der er en mia på amazon, men jeg kan virkelig anbefale at trævle El Jefe's youtube kanal igennem. :-) han har virkelig mange tests af headset af både kinesere og andre https://www.youtube.com/channel/UChi_LhxT2sYcrV0SB2wCQug/videos
|
||
JMA37
Funktioner
Tak(0)
|
|
Super input - Jeg er til Android, men derfor kan jeg vil godt bruge Beats, som jeg også har kigget på. Men hvis du siger denne gør det fantastisk, så skulle jeg måske prøve - Jeg er normalt mere på eBay end Amazon, men ved ikke om det gir det samme. |
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |