|
må slettes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tha_crow ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Maj-2020 kl. 09:39 |
.
Redigeret af tha_crow - 12-Maj-2020 kl. 21:07 |
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvad havde du forstillet dig?
|
|
![]() |
|
tha_crow ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 80 |
jeg har ingen idé hvad det er værd, derfor dette oplæg. Vil ikke brandsælge det, prisen skal være fair
|
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
men hvad er en fair pris? Du må selv vide hvad du tænker er fair
|
|
![]() |
|
Tænker imellem 13-17.000kr. 100% skud i tågen.
men aner ikke om det er det værd.
Jeg håbede med dette opslag at få en vurdering af prisen fra flere, så jeg evt kan sætte det til salg hvis det er til en pris jeg vil af med det for. |
|
![]() |
|
pnhh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Lystrup Status: Offline Point: 888 |
Dine baghøjtalere koster 400 kr på dba. Omkring 1200 kr for denon Avr 1910. Centerhøjtaler også 400 kr. Kender ikke priser på de andre ting.
|
|
Oppo 93. Lg 55 b6
Hegel 80. Clear Audio Concept. Hjemmebyg |
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
børne bliver nok glade for det når de skal se frozen osv. hvis det fylder, behold evt projektor og fronter + receiver og kom af med resten.
Redigeret af 0leDK - 12-Maj-2020 kl. 20:41 |
|
![]() |
|
Good point
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
For et år siden gav jeg 350 kroner for en Sony STR DH710, cirka samme klasse, cirka samme årgang. Klaus
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Center = 300-500 kroner. Baghøjttalere 300-500 kroner. Fronter (6 eller 7?) 1000-1200 kroner. Receiver = 300-400 kroner. Ovenstående er, hvis du finder den rette køber. Kabler, tjah, stort set ingen ting, med mindre at der er virkeligt dyre kabler. Projektor - pas, aner det ikke. Klaus
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |