|
Vurdering af højtalere |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Maj-2020 kl. 11:14 |
|
Kære Recordere.
Da jeg vil prøve nogle andre højtalere vil jeg se hvor meget jeg skal spare op :-) Så hvis I kan hjælpe mig med at prissætte mine højtalere vil jeg være rigtigt glad. De er præcis 1 år gamle og købt hos Hifi Klubben på Amagerbrogade. De er Sort Piano og står i mint condition. Kvittering haves naturligvis, men kasserne er smidt på lossepladsen. Det drejer sig om følgende: På forhånd tak |
||
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Dejlige og velspillende enheder
men rigtig svært med brugte priser. Er bange for du lider et tab på 40-50% |
||
![]() |
||
pnhh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Lystrup Status: Offline Point: 886 |
|
Når jeg har solgt højtalere har jeg mistet ca 50 %. Også omkring et år gamle.
|
||
Oppo 93. Lg 55 b6
Hegel 80. Clear Audio Concept. Hjemmebyg |
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5223 |
|
Det er jo et vanvittigt værditab hvis ikke højttalerne fejler noget. Faktisk er de bedre end spritnye, fordi de er spillet til og lyder bedre end nye.
|
||
![]() |
||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|
Hvis du skal sælge de HT, så vil jeg anbefale at prøve via HIFI4ALL
|
||
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
||
![]() |
||
JohnConnor ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Januar-2015 Status: Offline Point: 1044 |
|
Bliver aldrig klog på ovenstående argument..
|
||
![]() |
||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5223 |
|
Det er jo ikke mit problem.
|
||
![]() |
||
pnhh ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-August-2006 Sted: Lystrup Status: Offline Point: 886 |
|
Prøv at sætte dem til salg på DBA. Der får du mere for dem. Der er et sæt fra februar i år til 6000 kr.
|
||
Oppo 93. Lg 55 b6
Hegel 80. Clear Audio Concept. Hjemmebyg |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
|
Og, når der ikke er solgt i løbet af 3 måneder, er det så fordi prisen er Passende, eller for høj? Klaus
|
||
![]() |
||
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
|
det kan være svært. Plejer at sætte min til ca -40% nogle gange er det væk med det samme andre gange tager de lang tid, nogle gange må man gå yderligere ned og andre gange bliver de solgt til prisen selv efter lang tid.
Kommer jo an på efterspørgsel. Så jeg ville sætte til -40%, min -1500kr.
|
||
![]() |
||
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
|
er det mig der ser forkert eller koster højtalerstanden det samme som højtalerne fra ny?! :O
|
||
Mvh.
Casper |
||
![]() |
||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
|
Kvalitet koster
![]() |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |