recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Vurdering af højtalere
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Vurdering af højtalere

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Vurdering af højtalere
    Sendt: 14-Maj-2020 kl. 11:14
Kære Recordere.

Da jeg vil prøve nogle andre højtalere vil jeg se hvor meget jeg skal spare op :-) Så hvis I kan hjælpe mig med at prissætte mine højtalere vil jeg være rigtigt glad.

De er præcis 1 år gamle og købt hos Hifi Klubben på Amagerbrogade.
De er Sort Piano og står i mint condition. Kvittering haves naturligvis, men kasserne er smidt på lossepladsen.

Det drejer sig om følgende:

På forhånd tak

Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2020 kl. 13:22
Dejlige og velspillende enheder

men rigtig svært med brugte priser.

Er bange for du lider et tab på 40-50%

Til top
pnhh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Lystrup
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnhh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2020 kl. 16:47
Når jeg har solgt højtalere har jeg mistet ca 50 %. Også omkring et år gamle.
Oppo 93. Lg 55 b6
Hegel 80. Clear Audio Concept. Hjemmebyg
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 5223
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2020 kl. 17:38
Det er jo et vanvittigt værditab hvis ikke højttalerne fejler noget. Faktisk er de bedre end spritnye, fordi de er spillet til og lyder bedre end nye.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2020 kl. 18:44
Hvis du skal sælge de HT, så vil jeg anbefale at prøve via HIFI4ALL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
JohnConnor Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Januar-2015
Point: 1044
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnConnor Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2020 kl. 19:26
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Det er jo et vanvittigt værditab hvis ikke højttalerne fejler noget. Faktisk er de bedre end spritnye, fordi de er spillet til og lyder bedre end nye.

Bliver aldrig klog på ovenstående argument..
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Point: 5223
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2020 kl. 19:27
Oprindeligt skrevet af JohnConnor JohnConnor skrev:

Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Bliver aldrig klog på ovenstående argument..
Det er jo ikke mit problem.
Til top
pnhh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-August-2006
Sted: Lystrup
Point: 886
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pnhh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2020 kl. 19:34
Prøv at sætte dem til salg på DBA. Der får du mere for dem. Der er et sæt fra februar i år til 6000 kr.

Oppo 93. Lg 55 b6
Hegel 80. Clear Audio Concept. Hjemmebyg
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19818
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2020 kl. 19:43
Oprindeligt skrevet af pnhh pnhh skrev:

Prøv at sætte dem til salg på DBA. Der får du mere for dem. Der er et sæt fra februar i år til 6000 kr.

Og, når der ikke er solgt i løbet af 3 måneder, er det så fordi prisen er Passende, eller for høj?

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
0leDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Januar-2009
Sted: Denmark
Point: 1213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 0leDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2020 kl. 20:07
det kan være svært. Plejer at sætte min til ca -40% nogle gange er det væk med det samme andre gange tager de lang tid, nogle gange må man gå yderligere ned og andre gange bliver de solgt til prisen selv efter lang tid.

Kommer jo an på efterspørgsel.

Så jeg ville sætte til -40%, min -1500kr. 
Til top
Kief Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: København
Point: 2323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kief Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2020 kl. 20:46
er det mig der ser forkert eller koster højtalerstanden det samme som højtalerne fra ny?! :O
Mvh.

Casper
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Point: 7240
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2020 kl. 06:42
Oprindeligt skrevet af Kief Kief skrev:

er det mig der ser forkert eller koster højtalerstanden det samme som højtalerne fra ny?! :O

Kvalitet koster Wink
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu