|
Overføre billeder fra PC til iPhone? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Louiss97 ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 20-Marts-2020 Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Maj-2020 kl. 05:01 |
Hej Søger en nem måde at overføre billeder fra PC til iPhone eller fra iPhone til PC. Jeg har læst mange der opfordrer en til at bruge iTunes, men vil helst have en trådløs nem måde at gøre det på, som fx med AirDrop. iphone ringtone Fx savner jeg at kunne sætte mit SD-kort i min PC via kortlæseren og så bare sende alle billeder til min iPhone via AirDrop, men hvordan vil I gøre det fra PC til iPhone? iphone 12 ringtones: https://downloadringtonesfree.mobi/iphone-12-laugh-now-cry-later/ Redigeret af Louiss97 - 26-September-2020 kl. 10:48 |
|
Download cool ringtones free for phones. high quality mp3 ringtones. The ringtone is compatible with almost all mobile phone. Download ringtones is 100% free, easily and safety.
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1235 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad med icloud kan det ikke det du vil?
|
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Der er da en check box i ITunes du kan give et flueben for Sync via wifi, det kræver dog at kablet er på i mellem din pc og iPhone for kunne sætte fluebenet, men når det er gjort så laver Sync over wifi.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19650 |
Hvad skal man bruge iTunes til? Klaus
|
|
![]() |
|
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 5051 |
iPhone - usb - PC. Så starter vindows et program som spørger om du vil importere billeder. Tryk ja!
Aner ikke om det virker den anden vej, har aldrig prøvet. Redigeret af Munch - 13-Maj-2020 kl. 10:05 |
|
![]() |
|
johnny57 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 963 |
Man kan altid vedhæfte dem til en mail som man henter på Iphonen, hvis alt andet ikke virker.
|
|
Med venlig Hilsen
Johnny |
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6685 |
Det nemmeste er at synkronisere gennem iCloud.
Slå iCloud fotos til på din iPhone, og hent iCloud til Windows. Så er de altid synkroniseret, og du har sikkerhedskopi i iCloud skyen.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Potter ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3353 |
Enig, syns også det vil være en rigtig fin måde at løse det på. Du får jo så hurtigt brugt de 5GB plads som er gratis på denne måde, omvendt kan man så sige at 7 kr. om måneden for 50GB. er en ret beskeden pris for en backup. Jeg har selv 2TB plads og kunne enlig godt bruge noget mere plads.
|
|
4 stk.JLAudio Fathom F113v2 SUBWOOFERE| LG OLED 83 | OPPO UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 4 stk. SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |2 stk. Primare A60 Effektrin
|
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
Har man en Gmail/office365/onedrive/box/indsæt selv favorit skytjeneste, så er der selvfølgelig også muligheden for at køre den vej. Men sjældent fuldt automatisk.
|
|
![]() |
|
orm08 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2010 Status: Offline Point: 235 |
har brugt Photosync i mange år, fungerer perfekt til både Windows og Mac - kan også synkronisere til clod services
Er nem at bruge, men koster lidt |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |