|
Swappie |
Besvar |
Forfatter | |
TorbenV
Ny bruger Oprettet: 08-November-2019 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 17 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 15-Maj-2020 kl. 14:41 |
Kære forum
Håber dette er det rette sted at forespørge! Jeg vil købe en brugt iPhone 7 plus, og har fundet ovennævnte finsk/svenske firma, som umiddelbart synes OK. Belært af erfaring fra tidligere køb hos anden leverandør, er jeg meget forsigtig inden jeg bruger de små 3.000,- kroner på foretagendet. Spørgsmål: Mon nogen af jer kender til Swappie, og hvad er jeres mening? På forhånd mange tak for svar! Med venlig hilsen Torben
|
|
Flemming Larsen
Platin medlem Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Taastrup, DK Status: Offline Point: 24761 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mvh
Flemming Larsen |
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4672 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan du ikke nøjes med en alm 7’er 128 gb til 2777,-
|
|
Dorf
Guld medlem Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 663 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har aldrig købt noget derfra men har ofte overvejet. De har en ganske fin score på trustpilot. |
|
Mufti
Guld medlem Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4902 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har købt en IPhone x til datteren.
Den kom fra Finland på 3 dage, hvilket må siges at være hurtigt. De glemte at sende cover med. Fik penge retur for cover, som de sendte til mig efterfølgende. Desuden fik jeg to panser glas gratis. Så meget fin service. Telefonen var fejlfri og svarede til beskrivelsen. Ps. IPhone 7 256GB koster 1900,-
Redigeret af Mufti - 15-Maj-2020 kl. 15:09 |
|
kim.t
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3840 |
Funktioner
Tak(0)
|
Swappie er et finsk firma der sælger i de nordiske lange. Danmark er først lige kommet med. Der var et par artikler for et par uger siden. Her første hit på google.
|
|
|
|
Cyberguyen
Guld medlem Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4944 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du ønsker IKKE at købe en brugt iPhone 7 i 2020.
Den har ikke mange år inden at den ikke kan opdateres.
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
longjohn2
Guld medlem Oprettet: 29-November-2009 Status: Offline Point: 1020 |
Funktioner
Tak(0)
|
Præcis - iPhone 7 udgik i september 2017 og med de normale cirka 5 års efterfølgende opdateringer af iOS, er det slut om mindre end 18 måneder. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |