|
JBL Surround Højttalersæt |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Trisse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-April-2020 kl. 10:25 |
Så giver jeg det et sidste shot. 3.000 kr. for det hele afhentet i Ringe på Fyn. Ellers må jeg pakke det pænt sammen og smide det i garagen til bedre tider.
Front højttaler JBL Studio 290 Centerhøjttaler JBL Studio 235C Baghøjttalere JBL Sat 2 Subwoofer JBL E250P Samlet nypris ca. 15.000 kr. Sælges samlet for 6.000 kr. eller højeste bud. Afhentes i Ringe (alternativt Ringsted eller Ishøj) Også sat til salg på DBA. Slet ingen der kunne have interesse???? ![]() Redigeret af Trisse - 18-Maj-2020 kl. 11:33 |
|
![]() |
|
Precious ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2012 Sted: Ikast, Danmark Status: Offline Point: 641 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror det vil hjælpe at skrive farve på også :)
|
|
![]() |
|
Trisse ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 30-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 307 |
Kom frisk....
|
|
![]() |
|
Slet ikke nogen? Kom med et bud. synes jo at prisen er rigtig attraktiv, men de skal væk asap. Så kom frisk
|
|
![]() |
|
Jeg fatter intet. Har ikke fået en eneste henvendelse. Jeg er blevet gammel og downsizer. Men er der slet ingen der går op i go gammel lyd og surround.
Jeg er overrasket! Men kom med et bud. Svarer ikke på skambud. God aften |
|
![]() |
|
Byd byd byd. Jeg er til at handle med... De skal væk asap
|
|
![]() |
|
Nogen der kan hjælpe her. Er det prisen? Synes faktisk det er en meget meget fair pris.
Er det højttalerne ? Hvad gør man for at komme af med dem. De har været herinde og på DBA i 3 uger nu uden en eneste henvendelse... |
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
Ville nok tage flere billeder og beskrive dem bedre.
Samt en alder hjælper også Der er meget lidt efterspørgsel på sådanne sæt og tror de bliver svære at få noget særligt for. Sådan er det desværre for hifi grej ved mindre det er topklasse Og som dig selv er der en tildens til små enheder
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Det er store tunge gulvhøjttalere, det er bare ikke populært.
Mit sidste sæt DLS R66 (cirka samme størrelse) gav jeg 1100 kroner for. Det næste er at JBL er blevet lidt ugleset i Danmark, efter de ikke er hos hifiklubben længere. Det tredje er at dine billeder ikke er særligt sigende. Eksempelvis ligner det at toppen af din center er helt vildt ridset - er den det? Jo flere oplysninger du har, jo bedre er chancen for slag. Alder, beskrivelse af hver enkelt højttalertype, link til hver højttaler på producentens hjemmeside. Klaus
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7240 |
KlausDM:
ang billedet så ligner de noget der misholdt, men det kan måske forklares af trådstarter.
Er der ridser og andre defekter så bliver de nok umulige at sælge |
|
![]() |
|
l'Blundt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 30-Januar-2018 Sted: Hillewood Status: Offline Point: 163 |
De ser da på ingen måde misligholdt ud. Centeret kan på det ene billede se ud som den er ridset ovenpå. Men det kan måske bare være striber efter aftørring.
Men ellers ser det da ok ud. Min mening omkring det er nok at det ikke er en populær højttalerserie. Det er sjældent jeg har set spørgsmål om dem. Jeg har ikke en fornemmelse af at mange entusiaster har haft dem. Og så er der faktisk en del til salg af dem. Personligt har jeg altid "følt" at de brugtpriser jeg så på dem var for høje, ud fra min erfaring med hvor populære de er blandt entusiaster(det er trods alt dem der køber brugt hifi). Til gengæld Har jeg kun læst positivt om dem fra brugere(ellers havde de vel ikke haft dem). Og professionelle reviews har kun været positive(men er ikke sikker på at jeg nogensinde har læst et negativt).
|
|
Mvh. l'Blundt
|
|
![]() |
|
De står fuldstændig som nye men kan da godt se at center på billedet måske nok lige kunne være pudset lidt bedre.
Nu er de sat ned til 5.000 kr. så må vi se. Og kom med bud. De skal væk snarest... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |