|
Xiaomi? |
Besvar |
Forfatter | |
Mattti
Bruger Oprettet: 07-Juli-2010 Status: Offline Point: 70 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 31-Maj-2020 kl. 23:41 |
Hej derude.. Jeg leder efter en boks til viaplay´s tv-kanaler.. Nogen der ved om en xiaomi box s kan klare den opgave?? Takker!
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Den boks har ligesom Shield TV Android TV OS, så den har de samme App's.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
fltk
Platin medlem Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10436 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men du svarer ikke på det trådstarter spørger om. Tvivler på han ved hvilke apps der er i en Shield. Jeg kender desværre ikke selv svaret. Flemming
Redigeret af fltk - 01-Juni-2020 kl. 07:55 |
|
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
|
T-Duck
Guld medlem Oprettet: 15-Januar-2012 Sted: Vålse Danmark Status: Offline Point: 4028 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
wuffer28
Bruger Oprettet: 19-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg ved ikke hvordan det fungere med kanaler. Men app og serier funger på xiaomi mi box s. Xiaomi enheden er dog ikke certificeret af viaplay, så de kan ikke garantere at det fungere fejlfrit. Det står i toppen af appen.
Appen syns jeg ikke kører super godt. Den virker langsom.
|
|
Moeller
Ny bruger Oprettet: 20-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mon ikke der kommer forbedringer. Flere begynder at lave apps til Android TV, og seneste for en måned siden kom DRTV med deres nye app, som jeg egentlig synes kører udmærket.
Jeg har selv en Canal Digital Oneplace, som godt nok kører Android 7.1.1, men er godkendt til Netflix 4K. Af andre spændende danske apps kan jeg finde i Play store er Yousee TV & Film, Blockbuster (TDC), DR TV, TV2 Play, Altibox, Viaplay, Dplay, Cmore og Viafree.
Redigeret af Moeller - 26-Juli-2020 kl. 11:19 |
|
OnePlace Android TV 9
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |