|
Hbbtv på samsung |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | ||
Monsi
Ny bruger Oprettet: 08-Juni-2020 Status: Offline Point: 7 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Juni-2020 kl. 17:12 |
|
Hej, jeg har brug for hjælp til Dr.tv app. På mit Samsung QE55Q7FAM smart tv.
Jeg kan forstå at fjernsynet skal understøtte hbbtv for at kunne vise DR kanalerne live. Som det er nu kan jeg kun se arkiv på DR app. Kan en venlig sjæl hjælpe mig på vej med en løsning vil det være dejligt. PS. Jeg har kigget på andre indlæg angående det problem uden dog at kunne løse problemet. Mvh. Jan
|
||
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4585 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du kun har arkiv fra DR så er det fordi TV’et kører på en ældre version af HbbTV. Der kræves en nyere for også at få live-kanalerne.
Jeg kan ikke huske det præcist, men det kan godt være, at din generation af Samsung TV falder under spærregrænsen. Prøv at tjek i app-butikken om der eventuelt ligger to versioner af DRTV app’en.
|
||
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4715 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
hbbTV kører med to interfaces. Det nye aktiveres på de fleste TV, når man er på DR1 og trykker på den røde knap, ej optage.
Det gamle aktiveres når man er på DR2 og trykker på rød knap.
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Mener ikke der på TV er Live mulighed på HBB TV, da der jo skal være tilsluttet antenne for at bruge funktionen, så Live ses direkte på TVet. Der er 2 versioner af HBB TV den nye er på DR1 og den gamel på DR2. Har Panasonic 2019 model, der er ikke live TV på HBB TV.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 775 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Den nye hbbtv har også live-tv.
|
||
Monsi
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej, jeg har tjekket om der skulle være 2 versioner og det er der ikke.
|
||
Monsi
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der ligger kun en version og det er den hvor man kan se arkivudsendelser
|
||
Monsi
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg kan lige oplyse at jeg ikke mere er tilsluttet nogen tv udbyder og streamer alt tv.
|
||
Monsi
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvordan aktiverer man, er det i DR app. Som er det eneste sted jeg kan tilgå kanalen. Mvh. Jan
|
||
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Der er live funktion på App og Web, men ikke på HBB TV, hverken på den nye eller gamle udgave.
|
||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
||
bubbleboy
Guld medlem Oprettet: 15-Juni-2013 Status: Offline Point: 775 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Man kommer ikke nødvendigvis ind på den nye via DR1. Hvis fjernsynet ikke understøtter den udgave, kommer man ind på en ældre.
Redigeret af bubbleboy - 08-Juni-2020 kl. 18:20 |
||
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4715 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Jeg gik ud fra du har antenne. Da det ikke er tilfældet, er det ikke gyldigt hvad jeg har skrevet.
|
||
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |